Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم ترین محرک توسعه اقتصادی استان وجود منطقه ویژه اقتصادی است گفت: تا پایان سال ۳۴ واحد به بهره برداری می‌رسد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند مرتضی صفدری زاده در بازدید استاندار خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی استان اظهار داشت: مهم ترین محرک توسعه اقتصادی خراسان جنوبی ،منطقه ویژه اقتصادی است و پتانسیل‌های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی قطب صادرات شرق کشور می‌شود40 بنگاه اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فعال است

وی با بیان این‌که  سازمان منطقه ویژه اقتصادی  استان  در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید گام‌های خوبی برداشته  و تلاشها را برای افزایش تولید به کار بسته است افزود: مرز یکی از پتانسیل‌های قوی برای خراسان جنوبی است و منطقه ویژه خراسان جنوبی با ورود بخش خصوصی ایجاد شده و همواره اداره می‌شود.

مدیرعامل  سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: یکی از خصوصیات این منطقه وجود نقطه مفصله است و تمام ظرفیت‌های قانونی را به کار گرفتیم تا برای استان رشد وتوسعه را محقق سازیم چرا که این استان دارای مزیت‌های زیادی است و در این سالها با نگاه‌های ویژه استاندار در بخش‌های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی، ورزشی،پویایی دارد .

صفدری زاده رشد و توسعه امروز خراسان جنوبی را مدیون تلاشهای استاندار دانست و افزود:  سایت مرکزی ما براساس مزیت‌های نسبی راه اندازی شده و واحدهایی که در این منطقه ایجاد می‌شود، با دقت نظر تلاش می‌شود از نظر حرفه‌ای بررسی شود تا تبدیل به منطقه ویژه فعال باشد و تا جایی که اطلاعاتمان اجازه دهد واحدهایی با مزیت‌های استان قرار گیرد.

وی همجواری با کشور افغانستان  و قرار گرفتن در مرکز سقل جنوب کشور را از دیگر مزیتهای خراسان جنوبی دانست و بیان داشت: نگاه بخش خصوصی نگاهی توسعه‌ای است.

وی با بیان اینکه در مجموع در این مجموعه 49 واحد وجود دارد افزود:ادعا داریم که اگر طرحی توجیهی مدون باشد کمتر از 72 ساعت مجوزهای لازم را از منطقه دریافت می‌کند و تا کنون یکی از اتفاقات مهم که در سال گذشته رقم خورده است،تردد میانگین 750 کامیون در مرز ماهیرود بود و امسال این میزان تردد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت:اکنون 16 واحد اقتصادی با سرمایه 130 میلیارد تومان در این منطقه به بهره برداری رسیده است و 34 واحد نیز تا دهه فجر امسال با سرمایه 250 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به توانمندی‌های مرز ماهیرود و درخواست 24 ساعته شدن این مرز از سوی افغان بیان داشت: در صورت محقق شدن 24 ساعته این مرز،توسعه  چشم گیری حاصل می‌شود.

صفدری زاده با بیان این‌که تمامی نیروهای منطقه ویژه اقتصادی استان نیروهای بومی هستند افزود: خراسان جنوبی به ویژه مرکز استان از نبود یک مرکز خرید پیشرفته رنج می‌برد که در این راستا آمادگی داریم برای تحقق مرکز خرید پیشرفته در مرکز استان پیگیری کنیم.

انتهای پیام/254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سازمان منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود