Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش کمک مومنانه با پیشگامی بسیج مستضعفین کار خود را شروع کرد؛ همین گام اول کافی بود تا موجی از همدلی و ایثارگری در سراسر کشور به راه افتد و حماسه‌ای باشکوه و غرورآفرین در ایران رقم بخورد.

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استانها| کرونا، ویروسی غریبه و ضعیف‌کش، چند ماهی است که با شیوه‌ای جدید و در جنگی نرم برای جانمان دندان تیز کرده و سلامت انسان‌ها را هدف گرفته است؛  در سایه حضور این مهمان ناخوانده و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بسیاری از مشاغل از جمله کارگران ساختمانی و واحدهای صنفی پر خطر همچون آرایشگران و رستوران‌ها تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان روزهای ابتدایی اعلام شیوع کووید 19، بسیاری از مردم، گروه‌های بسیجی و جهادگر به روی آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان آغوش مهربانی گشودند و دست اقشار کم بضاعت و تنگ‌دست جامعه را به گرمی فشردند.

از همان روزهای ابتدایی اعلام شیوع کووید 19، بسیاری از مردم، گروه‌های بسیجی و جهادگر به روی آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان آغوش مهربانی گشودند و دست اقشار کم بضاعت و تنگ‌دست جامعه را به گرمی فشردند

در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، رزمایش کمک مومنانه آغاز شد.

این رزمایش با پیشگامی بسیج مستضعفین کار خود را شروع کرد و همین گام اول کافی بود تا موجی از همدلی و ایثارگری به راه افتد و خیلی زود صف خدمت برای کمک‌هایی از جنس مومنانه مملو از مشتاقان شود و حماسه‌ای باشکوه و غرورآفرین در ایران رقم بخورد. 

امسال در ماه مبارک رمضان، یاریگری مردم رنگ همدلی و مواسات به خود گرفته است تا طعم شیرین مهربانی قدری از تلخی روزهای کرونایی بکاهد. 

تهیه سه هزار بسته غذایی در رزمایش مومنانه دانش‌آموزی کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سه هزار بسته غذایی در قالب رزمایش مومنانه دانش‌آموزی تهیه و از امروز در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 رشید قربانی با بیان اینکه این رزمایش کمک مومنانه توسط آموزش و پرورش و با همکاری و

در برنامه نمادین کمک مومنانه استان کردستان علاوه بر بسته‌های غذایی، تبلت و گوشی‌های هوشمند و بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت

محوریت سازمان بسیج دانش‌آموزی، سپاه، تشکل‌های دانش‌آموزی و حوزه مشارکت مردمی و کمک خیرین و به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود؛ گفت: مدارس ما هر کدام یک پایگاه در این راستا دارند و به سهم خود در این کار خداپسندانه کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه این رزمایش در همه شهرستان‌ها و مناطق آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت؛ از تهیه سه هزار بسته‌ غذایی هر کدام به ارزش 200 هزار تومان خبرداد و یادآور شد: در برنامه نمادین کمک مومنانه امروز علاوه بر بسته‌های غذایی، تبلت و گوشی‌های هوشمند و بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 

مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در آذربایجان شرقی

توزیع ۶۰هزار بسته معیشتی بین معسرین و آسیب دیدگان از کرونا توسط بسیجیان سپاه عاشورا در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه  آغاز شد.

 

 

طبخ روزانه 700 پرس افطاری «مؤمنانه» به‌مدت 10 شب توسط یک مسجد

امام جماعت مسجد محبان‌الرضا(ع) خراسانی‌های مقیم بندرعباس گفت: روزانه 700 پرس غذای گرم از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) به‌مدت 10 شب در مسجد محبان‌الرضا(ع) پخت و در زمان افطار بین نیازمندان توزیع می شود.

 

حجت‌الاسلام وحید نقدی ادامه داد: در ایامی که مساجد و اماکن مذهبی به‌علت شیوع ویروس منحوس کرونا تعطیل شده است، هیئت امنای مسجد تصمیم گرفت که آن هزینه‌ای که جهت برگزاری مراسمات انجام می‌شد را صرف طبخ غذا و افطار در ایام ماه مبارک رمضان شود.

 

توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی در ساری

فرماندار شهرستان ساری از توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای شهرستان ساری در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و اظهار کرد: مردم مازندران در این رزمایش مقدس یکبار دیگر به فرامین مقام معظم رهبری جانانه لبیک گفتند و با تمام توان به صحنه آمدند تا هیچ یک از نیازمندان جامعه و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در تنگنا نباشند.

 

 

عباسعلی رضایی با بیان اینکه با مشارکت مردم و پای کار آمدن تمام دستگاه‌ها، خیرین، بخشداران، دهیاران، بسیجیان و آحاد و اقشار گوناگون شهرستان ساری در مرحله اول ۲۱ هزار بسته معیشتی جمع‌آوری و توزیع شد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز ۱۹ هزار بسته معیشتی کالا جمع آوری و به نیازمندانی که از سوی پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده بودند، تقدیم شد.


اهدای هزینه مراسم سالگرد شهید مدافع حرم رجایی‌فر به رزمایش کمک مومنانه

در سرمای زمستان بهار مهربانی پا گرفت، باز هم مردم ما در سخت‌ترین شرایط در کنار

در سرمای زمستان، بهار مهربانی پا گرفت، باز هم مردم در سخت‌ترین شرایط کنار همنوعان خود بودند و گل کاشتند. خانواده شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر نیز با صرف هزینه مراسم سالگرد شهید به  رزمایش کمک مومنانه پیوست

همنوعان خود بودند و گل کاشتند. خانواده شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر نیز با صرف هزینه مراسم سالگرد شهید به  رزمایش کمک مومنانه پیوست.

راضیه بیگلرنیا همسر شهید رجایی‌فر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: هزینه چهارمین سالگرد این شهید به دلیل شیوع بیماری کرونا در رزمایش کمک مومنانه صرف شد.

وی افزود: تلاش بر این است تا زمانی‌که این ویروس باشد تلاش‌ها و کمک‌های این قرارگاه جهادی نیز تداوم داشته باشد.

 

توزیع ۱۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران گفت: در رزمایش "کمک مومنانه" ۱۴ هزار بسته معیشتی تهیه کردیم و ۲۰۰ بسته نیز برای پیش‌مرگان کرد مسلمان مریوان که در دفاع مقدس با رزمندگان سه استان شمالی همکاری می‌کردند، ارسال می‌شود.

 

سردار عبدالله ملکی ادامه داد: بیش از ۷ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس، پیشکسوتان و دفاتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌ها تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع هشت هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان البرزی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع)گفت: دومین مرحله پویش همدلی در قالب اجرای طرح کمک مومنانه با اهدای چهار هزار بسته معیشتی توسط بسیج این ناحیه انجام شد.

سرهنگ علی شعبانی ادامه داد: نخستین اقدام این قرارگاه نیز در هفته‌های گذشته توزیع چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی در شهرستان انجام شد و تاپایان ماه مبارک رمضان نیز چهار هزار بسته دیگر توزیع خواهدشد.

 

وی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در نیمه شعبان کلمه رزمایش را مطرح کردند، بسیجیان برای برگزاری این رزمایش و به نمایش گذاشتن کمک‌های مومنانه پای کار آمدند و خوشبختانه شاهد هستیم در شهرکرج و استان البرز در این رزمایش پیشتاز است.

سیل مهربانی در رزمایش مومنانه دیر

مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه سپاه سیدالشهداء( ع) شهرستان دیر با توزیع بسته‌های کمک معیشتی برگزار شد.

 

 

توزیع روزانه 1500 پرس غذا در سنندج

محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: کمک‌های مومنانه در کردستان کم‌نظیر است و با کمک‌های مردمی ۷ آشپزخانه در سطح استان فعال است.

وی افزود: برای اطعام نیازمندان و به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ غذا در سنندج توزیع می‌شود همچنین تاکنون ۴۳ هزار پرس غذا و ۸ هزار جیره خشک توزیع شده که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در ایجرود

فرمانده سپاه شهرستان ایجرود با بیان اینکه پیش از آغاز اجرای طرح کمک مومنانه، سپاه یک هزار و ۲۵۷ بسته معیشتی در بین خانواده‌های‌ نیازمند توزیع کرده است، گفت: این اقدام با همکاری خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی در بین خانوارهایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده‌اند، انجام شد.

 

جهانبخشی با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح کمک مومنانه در ابتدای ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ۵۵۰ بسته معیشتی نیز در مرحله دوم این طرح بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 توزیع 50 هزار بسته معیشتی در کهگیلویه وبویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تاکنون  50هزار بسته معیشتی  در  بین  اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح استان  توزیع شده است، گفت: تا پایان هفته 25

در کهگیلویه وبویراحمد تاکنون  50هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح استان  توزیع شده است و تا پایان هفته 25 هزار بسته معیشتی دیگر نیز توزیع خواهد شد

هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد.

حمید خرمدل با بیان اینکه  114 هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در سطح استان  از سوی بسیج شناسایی شده است، گفت: از مجموع این خانوارها قریب  بر ۵۸هزار خانوار نام نویسی و شناسایی شدند که در حال حاضر 50 هزارخانوار مورد حمایت  و بسته های معیشتی  در اختیار آنها قرار گرفت.

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی آستان قدس رضوی  در آذربایجان‌غربی

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: 5 ‌هزار بسته معیشتی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قالب رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی در حال توزیع است.

 

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد تصریح کرد: ارزش کل بسته‌های معیشتی ۱۰ میلیارد ریال و ارزش هر بسته معیشتی حدود ۲ میلیون ریال است که طی دهه دوم ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در این استان توزیع می‌شود.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه ۶۰۰ بسته معیشتی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نهاوند توزیع شد.

علی مختاری با بیان اینکه این بسته‌ها در ۱۲ نقطه از شهرستان توسط پایگاه‌های مقاومت در بین خانواده‌های نیازمند تقسیم شد، از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان از ابتدای ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه در این مرحله بیش از ۶ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است افزود: همچنین با توجه به شناسایی ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان شهرستان در نظر است مرحله سوم رزمایش تا پایان رمضان در این شهرستان انجام شود.

نیازمندان افغانستانی هم از «کمک مؤمنانه» بی‌نصیب نماندند

نیازمندان افغانستانی مقیم سمنان نیز از «کمک مؤمنانه» بی‌نصیب نماندند. خیران ایرانی و افغانستانی دست به کار شده‌اند و ۳۵۰ بسته معیشتی را به محرومان اتباع تقدیم کردند. دوربین فارس صحنه‌های زیبای این همدلی را به تصویر کشیده است.

 

 

توزیع چهار هزار بسته معیشتی در گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه،  گفت: در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان تعداد چهار هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

 سرهنگ سید علی اصغر نورایی‌نسب  با بیان اینکه در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسته‌های معیشتی از سوی نهادهای حمایتی سپاه و هیات مذهبی در بین خانوارهای تحت پوشش و آسیب دیده از کرونا توزیع شد، گفت: تاکنون پنج هزار بسته معیشتی  در این شهرستان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

کمک 14 میلیاردی به آسیب دیدگان کرونا و زندانیان جرائم غیرعمد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: 14میلیارد ریال از سوی  کارکنان

  شرکت نفت و گاز گچساران به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد علاوه بر حمایت از آسیب دیدگان کرونا، مبلغ 2 میلیارد ریال دیگر هم در اختیار سازمان حمایت از زندانیان قرار داد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز به منظور کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا و زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

هوشنگ صیدالی با بیان اینکه از مجموع این میزان مبلغ 12میلیارد ریال به جهت  تهیه و خریداری چهار هزار بسته معیشتی و توزیع در بین افراد نیازمند در اختیار سپاه قرار گرفت، گفت: همچنین مبلغ2 میلیارد ریال  دیگر هم در اختیار سازمان حمایت از زندانیان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد  قرار گرفت.

 

توزیع 150 بسته معیشتی بین اصحاب رسانه کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: با مساعدت و همکاری مرکز افق آستانه امامزده سیده فاطمه (س) کرمانشاه و بسیج رسانه استان، تعداد 150 بسته حمایتی در مجموع به ارزش بیش از 350 میلیون ریال تهیه و در بین اقشار مختلف جامعه از جمله خبرنگاران توزیع شد.

 

 حسن موحد افزود: رزمایش کمک مومنانه که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه شکل گرفته است گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا است و امیدواریم از این پس شاهد استمرار این حرمت زیبا و تاثیرگذار باشیم.

توزیع ۳۰۰بسته معیشتی در پردیس

مسؤول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پردیس گفت:  ۳۰۰ بسته معیشتی طی دو روز گذشته تحویل این اداره در شهرستان شد و پس از انتقال به امام زاده سلطان مطهر(ع) بومهن اولین منطقه توزیع سیاهبند بود که ۴۰ بسته توسط هیأت امنای حسینیه معصومعلی توزیع می‌شود.

 

حجت الاسلام حمید صابریان تصریح کرد: اهدای این بسته‌ها برای حفظ آبروی شهروندان توسط ریش سفیدان هر منطقه انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: ارزش ریالی هر بسته حدود ۴۰۰هزار تومان است که محتوای آن به مناسبت

 در پردیس اهدای بسته‌های معیشتی برای حفظ آبروی شهروندان توسط ریش سفیدان هر منطقه انجام می‌شود

ایام ماه مبارک رمضان کتاب عدلیه، رب، خرما، پنیر، برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام قرار دارد و امیدواریم این طرح تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس ادامه داشته باشد.

 

مشارکت ۱.۴۵ میلیارد ریالی در رزمایش کمک مؤمنانه «بوموسی»

فرماندار بوموسی گفت: میزان مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان بوموسی تا کنون به یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال رسیده و افزون بر ۴۰۰ خانوار از این مشارکت‌ها بهره‌مند شده‌اند.

رضا پوربابایی تصریح کرد: ۴۰۰ خانوار از محل این مشارکت‌ها بسته‌ کمک معیشتی شامل اقلامی نظیر برنج، گوشت، رب و تن ماهی دریافت کرده‌اند.

وی در تشریح جزئیات بسته‌های توزیع شده، اضافه کرد: ۷۵ بسته در بوموسی، ۱۰۰ بسته در بندرلنگه و 215 بسته نیز در بندرعباس با حفظ کرامت انسانی به دست جامعه هدف رسیده است.

 

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی در طارم

فرمانده سپاه شهرستان طارم گفت: ۳ هزار و 582 بسته اقلام غذایی در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

مجتبی حسینی راد با اشاره به جمع‌آوری کمک خیرین به میزان 120 میلیون تومان تصریح کرد: پیش از آغاز طرح کمک مومنانه سپاه و بسیج به صورت خودجوش 910 بسته اقلام غذایی به ارزش 400 تا 500 هزار تومان را بین نیازمند شهرستان طارم توزیع کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه 572 بسته اقلام غذایی توزیع شده است، عنوان کرد: در مرحله دوم این طرح نیز یک هزار و 500 بسته غذایی توزیع خواهد شد.

 

توزیع 2100 بسته معیشتی به ارزش 500 میلیون تومان در درگز

امام جمعه درگز از توزیع 2 هزار و 100 بسته معشیتی به ارزش 500 میلیون تومان در میان نیامندان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: قبل از فرمان مقام معظم رهبری برای کمک‌رسانی به مردم در عید نوروز و نیمه شعبان برنامه‌ریزی کرده بودیم که با سخنان معظم‌له، روح و جان دوباره‌ای به فعالیت‌های ما افزوده شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی اضافه کرد: پس از آن، برای کمک‌رسانی مومنانه ۸ جلسه برگزار و در نهایت طی دو مرحله در مجموع 2 هزار و 100 بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و میان نیازمندان توزیع شد. 

 

امام جمعه درگز ادامه داد: تاکنون در ایام ماه مبارک رمضان نیز 8 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان برای وعده افطار توزیع شده، همچنین ۲۲۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به خانواده‌های آسیب دیده از شیوع کرونا اهدا شده است. 

توزیع 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در آذربایجان‌شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکنون 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم افزود: علاوه بر این، 25 هزار بسته از طریق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و 8 هزار بسته از طریق پویش رحمت توزیع شده و 5 هزار نفر از افراد نیازمند نیز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند.

 

توزیع 2000 بسته غذایی بین نیازمندان فهرج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج گفت: در رزمایش کمک مومنانه تعداد 2 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

 

ایوب سنجری تصریح کرد: وظیفه ما است به فکر همدیگر و همنوعان خود باشیم و خانواده‌هایی که متضرر شده‌اند به کمک آنها بشتابیم و افرادی که تمکن مالی دارند به کمک افراد کم‌بضاعت وبی‌بضاعت بشتابند. 

 

توزیع ۹ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کلاله‌ای

محمود بیات، فرمانده سپاه کلاله گفت: در راستای اجرای طرح «مواسات» و «کمک‌های مومنانه»، ۹ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی، یک‌میلیارد ریال پول نقد، ۱۱ هزار و ۹۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

مشق همدلی نوجوانان گنبدی

این روزها که کشور عزیزمان با چالشی جدید به نام بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند بدون شک حضور نوجوانان در کنار مردم و با هدف کمک به گذر از بحران پیش آمده می‌تواند یکی از مولفه‌های تربیتی لازم در این برهه به شمار آید.

 

دانش‌آموزان نخبه کانون علمی تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس با شرکت در رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» اقدام به توزیع حدود 100 بسته غذایی میان نیازمندان کردند.

افراد بسیاری هستند که به‌صورت گمنام شاید به تنها یک خانواده کمک می‌کنند، و این قطره‌قطره مهر و انسانیت، سیل خروشان مهربانی مؤمنانه است که در عصر بیگانگی دنیا با انسانیت، سرازیر می‌شود

کمک مؤمنانه به تعداد خانواده‌های تحت پوشش و یا ارزش مادی کمک نیست، چه‌بسا مساجد کوچکی که بی‌نام‌ونشان به نیازمندان محله خود کمک می‌کنند، شاید توانشان کمک به ۵ خانواده باشد، اما مهم نیست، و چه بسیار افرادی که به‌صورت گمنام کمک می‌کنند، شاید به تنها یک خانواده و این قطره‌قطره مهر و انسانیت، سیل خروشان مهربانی مؤمنانه است که در عصر بیگانگی دنیا با انسانیت، سرازیر می‌شود.

 فاز نخست رزمایش «کمک مومنانه» به صورت سراسری از ۲۳ فروردین با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) برای کمک به اقشار آسیب دیده در سایه کرونا آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. مردم و مسئولان در انجام این کار انسان‌دوستانه و خیرخواهانه از هم سبقت گرفته‌اند و شریک سفره افطاری هم‌وطنان خود شده‌اند.

نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه مواسات سردار غلامرضا سلیمانی همدلی حمایت کرونا کووید19 مومنانه بسیج بسته معیشتی بسته غذایی ماه رمضان افطار نذری نمایندگی آستان قدس رضوی مرحله دوم رزمایش مواسات زندانیان جرائم غیرعمد هزار بسته معیشتی توسط چهار هزار بسته معیشتی آسیب دیده از کرونا آسیب دیدگان از کرونا بین نیازمندان توزیع نیازمندان توزیع شد رزمایش کمک مومنانه بین خانواده بسته معیشتی بین کمک های مومنانه ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری طرح کمک مومنانه بسته های معیشتی اقشار آسیب دیده کمک مومنانه بسته معیشتی شهرستان توزیع رزمایش کمک آسیب دیدگان توزیع شده فرمانده سپاه میلیون تومان میلیارد ریال توزیع می شود سطح استان توزیع خواهد کمک مؤمنانه حجت الاسلام بین نیازمند کمک می کنند دانش آموزی هزار تومان بسته غذایی قرار گرفت دفاع مقدس تا پایان برای کمک رجایی فر جمع آوری بسته ها پرس غذا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز