Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی اظهار داشت: پیرو دستور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی اصناف این شهرستان از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه تا پایان هفته جاری، از اصناف و اماکن بازدید بعمل آمد و علاوه بر تذکرات لازم، ۱۱۰ واحد صنفی شامل؛ ۵ پاساژ، فروشگاه و تعمیرگاه‌ها که به اخطاریه و تذکر پلیس بی توجه بودند، پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصناف و بازاریانی که در این خصوص همکاری کردند، بیان کرد: اداره صمت، اماکن انتظامی، شبکه بهداشت، نیروی اجرایی شهرداری و نماینده فرمانداری بازدید و نظارت‌های لازم در این زمینه را انجام خواهند داد. ضمن اینکه ورودی‌های بازار و نقاط پر جمعیت شهر مسدود هستند و جهت حفظ نظم و امنیت در این زمینه، نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اقدام لازم را بعمل می‌آورند.

هاشمی با اشاره به اینکه اصناف غیرمجاز در صورت بازگشایی، پلمپ می‌شوند، گفت: اصنافی شامل؛ داروخانه ها، سوپرمارکت‌ها، نانوایی ها، قصابی‌ها و خوار و بارفروشی‌ها مجاز به فعالیت هستند و در صورت بی توجهی آنها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پلمپ خواهند شد.

فرماندار شهرستان حمیدیه ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه و خودداری از تردد‌های غیر ضروری، ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین مبتلایان بیماری کرونا ویروس در شهرستان، حاصل از تجمعات متعدد است، لازم است که مردم از تجمع در مراسمات، جدا خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد