Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نظری جویباری گفت: استقلال و پرسپولیس را از خرید بازیکن خارجی محروم می کنید در حالی که الهلال و بقیه تا بن دندان با خارجی ها تقویت شده اند.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، موضوع ممنوعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بحث خرید بازیکنان خارجی و استخدام مربی غیرایرانی همچنان بحث اصلی پیشکسوتان و مدیران اسبق باشگاه استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی نظری جویباری قائم مقام اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با دانشجو، پیرامون تصمیمات اخیر وزارت ورزش درباره منع باشگاه های استقلال و پرسپولیس در جذب بازیکنان خارجی و استخدام مربیان غیر ایرانی صحبت کرد. وی همچنین درباره حضور واسطه ها و دلالان بازیکن در اطراف باشگاه‌ها به مواردی مهمی اشاره کرد.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای جویباری! نظر شما درباره تصمیم وزارت ورزش چیست؟
- این حرف را نه می‌توان تکذیب کرد و نه تایید. این روند می‌تواند موثر باشد اما در شرایطی که این ممنوعیت برای همه تیم ها باشد قابل قبول است اما اگر سایر تیم ها بتوانند بهترین بازیکنان خارجی را جذب و مربیان خوبی به خدمت بگیرند این یک ظلم آشکار در حق استقلال و پرسپولیس است.

* چرا باید چنین تصمیمی گرفته شود؟
- به طور کلی ما باید بدانیم که اگر اتفاقی در رابطه با جذب خارجی ها صورت گرفته به دلیل ضعف مدیریت بوده و وزارت ورزش با این اقدام نباید صورت مسئله را پاک کند. بلکه باید در فکر حل آن باشد. حالا چون ارز گران تر شده و بار بدهی استقلال و پرسپولیس بیشتر شده این تصمیم اگر کلی باشد می‌تواند اثر گذار اثرگذاری اش را در کل لیگ نشان دهد. مانند زمانی که محدودیتی برای جذب دروازه‌بان ها اتخاذ شد.

* بستن درب فوتبال به روی خارجی ها درست است؟
- متاسفانه امروزه فوتبال در حال پیشرفت است و کشورهای زیادی از جمله همسایگان ما برای به روز بودن بازیکنان و مربیان درجه یک دنیا را به خدمت می‌گیرند. خود ما هم در دورانی که کارلوس کی‌روش، استراماچونی، کالدرون و دیگر مربیان خوب در فوتبال مان کار می‌کردند دگرگونی در سبک بازی تیم ها را حس کردیم مانند زمانی که رایکوف، جکیچ و امثال آنها در چهل، پنجاه سال پیش فوتبال ما را متحول کردند. پس این کار شدنی نیست و باز هم ظلمی آشکار در حق جوانان فوتبالیست است. فردا که تیم های ما در لیگ قهرمانان مقابل تیم های تا بن دندان مسلحی مانند الهلال و یا نمایندگان امارات، قطر، کره و ژاپن قرار می گیرند، ما نمی توانیم با تکیه بر دانش ایرانی و نیروهای داخلی از پس آنها بر بیایم.

* درباره مخالفت وزارت ورزش با موضوع ورود دلال ها به فوتبال صحبت نمی کنید؟
- اگر مدیران و مسئولان نقل و انتقالات باشگاه ها پاکدست و صادق باشند قطعاً هیچ ایجنت و دلالی نمی‌تواند در کار باشگاه ها تداخل ایجاد کند اما متاسفانه برخی دلالان بازیکن چون با مدیران برخی باشگاه ها زد و بند دارند به خاطر دریافت حق دلالی اقدام به آوردن بازیکن یا مربی می کنند.

* راهکار چیست؟
- قطعا اگر مدیر و مسئولان دلسوز و آگاه در باشگاه ها نباشند نمی‌توان جلوی این فاجعه را گرفت والا با نامه نگاری به وزارت اطلاعات شاید به صورت مقطعی مشکلات کم شود اما از بین نخواهد رفت. وزارت ورزش می‌تواند با توصیه به مدیران خودش از آنها بخواهد در حیطه کاری خود دقت داشته باشند. اگر خود وزارت ورزش برخوردی قاطع با مدیران باشگاه‌های دولتی اعم از استقلال و پرسپولیس و یا دیگر باشگاه های دولتی که به نوعی به صنعت وابسته هستند داشته باشد و تعدادی را در محاکم قضایی محاکمه کند دیگر کسی به خودش اجازه نمی دهد هر کاری خواست با بیت المال انجام بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال وزارت ورزش تیم فوتبال الهلال استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد