Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت متهمی خبر داد که با سوء استفاده از سیستم قدیمی و دارای خلاء توزیع سوخت اقدام به فروش غیرمجاز سوخت کرده بود. تاریخ انتشار: 08:00 - 23 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۹۲۱

غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفت‌وگو با میزان از بازداشت متهمی خبر داد که با سوء استفاده از سیستم قدیمی و دارای خلاء توزیع سوخت اقدام به فروش غیرمجاز سوخت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح این خبر بیان کرد: حسب دریافت گزارشی از اداره اطلاعات در خصوص خرید و فروش کارت‌های سوخت توسط فردی، دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم، طی بازرسی بدنی از وی ۱۱۶ کارت سوخت کشف شد. طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد از کارکنان یک جایگاه سوخت در شهر ری بوده است.

وی ادامه داد: پس از تفهیم اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع و صدور قرار وثیقه، متهم زندانی شد و پرونده جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار ضابط قرار گرفت.   بیشتر بخوانید: توقیف سیستمی خودرو‌های قاچاق سوخت کش با همکاری رئیس پلیس راه کشف بیش از ۸ میلیون و ۷۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان نوفرستی تصریح کرد: طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم کارت‌های سوختی را که در جایگاه جا می‌مانده است، برداشته و با سوء استفاده از خلاء سیستمی که در زمینه توزیع بنزین وجود دارد و با توجه به ساختار کهنه و قدیمی کارت‌های سوخت، این کارت‌های سوخت مجددا و در یک شرایط خاص شارژ می‌شده و سپس بنزین داخل آن را به فروش می‌رسانده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری اذعان کرد: فقط در یک ماه، متهم این پرونده از این طریق هزار و ۴۰۰ لیتر بنزین فروخته است.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار‌های زیرساخت‌های لازم به منظور پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در زمینه توزیع بنزین، خاطرنشان کرد: این موضوع فقط مربوط به یک جایگاه بوده و ممکن است در سایر جایگاه‌های مستقر در سطح کشور نیز مورد مشابهی رخ دهد؛ آن چیزی که در این پرونده قابل اهمیت است لزوم اصلاح سیستم قدیمی و دارای خلاء توزیع سوخت در کشور است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قاچاق سوخت دادستان عمومی و انقلاب سوء استفاده کارت های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم