Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:29:56 GMT

۱۹هزار مترمربع از مسیرهای ارتباطی سراوان لکه‌گیری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۰۸۸۶

۱۹هزار مترمربع از مسیرهای ارتباطی سراوان لکه‌گیری شد

 احمد بارک زهی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راهداران تمام توان و تجهیزات خود را جهت ایمن سازی و بهسازی جاده‌های منطقه بکار گرفته‌اند تا ایمنی در مسیرها ارتقا و تصادفات کاهش یابد، اظهارداشت: نیروهای این تیم علاوه‌بر لکه‌گیری محورهای ارتباطی در حوزه تحت پوشش اقدام به موج تراشی یکهزار و ۳۵۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی شامل سراوان - گشت و قسمتی از منطقه بم پشت، جالق، مک سوخته، کلپورگان، کله گان، نگاران، محورهای روستایی سیب و سوران، بخش مرکزی، دهستان پسکوه و بخش هیدوچ و همچنین محورهای روستایی مهرستان، بخش مرکزی و روستاهای پر تردد این شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب و قنوات بطول ۵۶۰ کیلومتر، رفع ۱۷ کیلومتر از نقاط پر تصادف و اجرای شانه سازی و مرمت دریواسیون به میزان ۵۸۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات تیم راه‌سازی و راهداری رسالت در سال گذشته عنوان کرد.

سرپرست تیم راه‌سازی و راهداری رسالت سراوان گفت: همچنین از دیگر اقدامات این تیم در سال گذشته می‌توان به بازگشایی ۳۱۰کیلومتر از محورهای روستایی بعد از بارندگی در شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان، رگلاژ محورهای کافه بلوچی-ایرافشان به طول۷۲۰۰ متر مربع، محور مهرستان- سرباز به طول ۳۱۰۰ مترمربع و محور مهرستان- ایرانشهر به طول ۲۲۰۰ مترمربع و اجرای روکش آسفالت به طول ۶ کیلومتر در محور سراوان- ناهوک و ۲ کیلومتر در محور سوران – سراوان، بازگشایی محور روستایی آنتنی-گشت در محدوده گردنه کوهستانی باداموک- دره نگاران به طول ۱۱ کیلومتر، شانه سازی و ترمیم دریواسیون محور مهرستان-سوران به طول پنج کیلومتر و خاکبرداری و خاکریزی محور گروکان به طول هفت کیلومتر اشاره کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان سراوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان سراوان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد