Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، با ایگنازیو کاسیس، وزیر خارجه سوئیس، درباره مسائل مختلف و از جمله ایران تلفنی گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی دو طرف بر تعمیق روابط موجود بین آمریکا و سوئیس برای مشارکت در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا افزود: وزیر خارجه همچنین از وزیر خارجه سوئیس و از نقش سازنده و مستمر کشورش در حفظ منافع ما در ایران و همکاری آن در بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران و میانمار تشکر کرد.

دولت سوئیس روز جمعه تایید کرد که از طریق کانال بشردوستانه‌ ادعایی که آمریکا آن را ایجاد کرده، هیچ مبادله‌ای با ایران انجام نشده است. «فابیاس مینفیش»، سخنگوی وزارت امور اقتصادی دولت سوئیس، در این‌باره گفت: تاکنون هیچ مبادله‌ای انجام نشده است. متاسفانه تمامی این روند به دلیل پاندمی کرونا بسیار کندتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت.

اسفند ماه سال گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد که با تایید این کشور، کانال کمک‌های بشردوستانه سوئیس با ایران به طور کامل عملیاتی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پمپئو ویروس کرونا وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در تماس تلفنی درخصوص روابط دوجانبه و تحولات اخیر غزه رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف را مورد گفت وگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 751550

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل