Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: دو ماه و نیم است که تعطیل هستیم و آمادگی فیزیکی خود را از دست داده‌ایم، امیدوارم سازمان لیگ به این بلاتکلیفی پایان بدهد. تاریخ انتشار: 08:45 - 23 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۷۱۴

علی حمودی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با احتمال از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم از آخر خرداد، اظهار داشت: دو ماه و نیم است که تعطیل هستیم و تمرین گروهی نداریم که باعث شده آمادگی جسمانی خود را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر هفته می‌گویند ممکن است تمرینات از هفته آینده شروع شود و این بلاتکلیفی ما را آزار می‌دهد.

وی در ادامه در خصوص آینده لیگ نوزدهم، تصریح کرد: امیدوارم با در نظر گرفتن سلامت جامعه هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند فقط تکلیف ما را هر چه زودتر روشن کنند. تعطیلی حدود سه ماهه زمان زیادی است؛ مگر یک بازیکن چقدر می‌تواند در خانه تمرین کند؟ همه ورزشگاه‌ها هم تعطیل هستند و فضایی برای تمرین کردن وجود ندارد. به هر حال باید با تعامل با باشگاه‌ها، یک تصمیم خوبی بگیرند که منافع همه تامین شود.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان پیرامون اینکه آیا تمرینات گروهی دارند یا خیر، افزود: پیکان برخلاف برخی باشگاه‌ها هیچ تمرین گروهی ندارد و به قانون احترام می‌گذارد. این درست نیست که برخی تیم‌ها مخفیانه تمرین کنند و سایر تیم‌ها تمرین نداشته باشد. با این شرایط، تیم‌هایی که به قانون احترام گذاشته‌اند، ضرر می‌کنند.

حمودی در پایان، در مورد شرایط فعلی فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: وضعیت خیلی بدی است و ما باید بین لیگ نوزدهم و بیستم هم بدنسازی کنیم که اگر الان هم بخواهیم دوباره بدنسازی را شروع کنیم، با احتساب پیش از فصل و نیم‌فصل، می‌شود چهار بدنسازی در یک سال! واقعا این وضعیت در توان هیچ ورزشکاری نیست.

بیشتر بخوانید: افاضلی: درست نیست برخی تیم‌ها مخفیانه تمرین کنند/ بازی در ورزشگاهی جز شهر خودمان منصفانه نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ نوزدهم علی حمودی پیکان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد