Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@20:00:24 GMT

اتهام آزار جنسی به رئیس جمهور اسبق فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۰۷۲

اتهام آزار جنسی به رئیس جمهور اسبق فرانسه

یک خانم روزنامه نگار، رئیس جمهوری اسبق فرانسه را به آزارجنسی متهم کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، خانم "آن کاترین استراک" روزنامه نگار ۳۷ ساله آلمانی، از والری ژیسکار دستن رئیس جمهور اسبق فرانسه، به اتهام آزار جنسی شکایت کرد .بر اساس ادعای روزنامه نگار شبکه تلویزیونی آلمانی WDR ، آزار جنسی در سال ۲۰۱۸ و هنگام مصاحبه تلویزیونی با رئیس جمهور اسبق فرانسه اتفاق افتاده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والری ژیسکار دستن ۹۴ ساله ، در زمان ریاست جمهوری شارل دوگل درسال ۱۹۶۲ وزیر دارایی فرانسه بود .

ژیسکار دستن در سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۸۱ به سمت ریاست جمهوری فرانسه انتخاب شد و در حال حاضر عضو شورای قانون اساسی این کشور است.

 

لینک کوتاه: asriran.com/0033PR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرانسه رئیس جمهوری اسبق فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن