Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@18:47:16 GMT

ترافیک سنگین در ۱۱ معبر بزرگراهی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۰۹۸

ترافیک سنگین در ۱۱ معبر بزرگراهی پایتخت

تین نیوز

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در ۱۱ معبر بزرگراهی پایتخت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ محمد رازقی (رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ) در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه اظهار داشت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از ستاری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از ستاری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از اشرفی اصفهانی، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از تیموری، آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از ۹دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از نوبهار، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کاوه، در مسیر جنوب به شمال چمران از بوستان گفتگو تا همت، بزرگراه امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال در مقطع رسالت تا زین‌الدین و در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی از خروجی منصوری بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسیر غرب به شرق مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال