Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:59:55 GMT

3 تیم بزرگ اروپا در جست و جوی فوروارد فرانسوی بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۱۰۶

3 تیم بزرگ اروپا در جست و جوی فوروارد فرانسوی بایرن مونیخ

3 تیم بزرگ فوتبال اروپا برای به خدمت گیری مهاجم تکنیکی و فرانسوی بایرن مونیخ رقابت می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرنی ها در روزها و هفته های اخیر برای به خدمت گیری وینگری همچون «لروی سانه» از منچسترسیتی اقدام کرده اند.

هدف سرخ پوشان این بوده که مهاجمی شاخص به مجموعه فورواردهای کنونی خود اضافه کنند، اما در این حال نگرانی عمده ای بابت وینگر فرانسوی تیم  وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت آلمان، 3 تیم رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی در تابستان وارد میدان رقابت می شوند تا «کینگسلی کومان» را از آن خود کنند.

به  همین خاطر احتمال انتقال چنین مهاجم ملی پوشی به یکی از 3 تیم ذکرشده وجود دارد.

کومان که در تیم ملی فوتبال فرانسه تاکنون 22 بازی کرده و 4 گل زده، از 5 سال قبل برای مونیخی ها بازی می کند. او قبلا در تیم یوونتوس و پاری سن ژرمن عضو بوده است.

ستاره تکنیکی در مدت حضورش نزد باواریایی ها 147 بازی کرده، 30 گل زده و 33 پاس گل داده است. قرارداد او با تیم مونیخی تا تابستان 2023 است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید اروپا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رسید. این بازی با نکات جالبی همراه بود، از پاس زیبای تونی کروس به وینیسیوس و گل اول رئال گرفته، تا کامبک بایرن مونیخ با گل هری کین از روی نقطه پنالتی.

ستاره انگلیسی که به دنبال کسب اولین جام با بایرن مونیخ است، در مورد تساوی امشب گفت:«بازی‌های بزرگ، همیشه دشوار هستند. جو امشب باورنکردنی بود. مطمئنم هفته آینده هم همینطور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ حضور داشته باشم. امشب نکات مثبت زیادی داشتیم. برخی از جزئیات کوچک وجود دارد که باید از آنها درس بگیریم و درست‌شان کنیم، زیرا ممکن است در بازی بعدی مجازات شویم. در هفته آینده با تمام قوا به مصاف رئال می‌رویم.»

کین سپس در مورد صحنه پنالتی و تلاش جود بلینگام برای به هم زدن تمرکزش قبل از ضربه گفت:«راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است