Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک نماینده اصلاح طلب روایتی جالب از گفت و شنود بر سر پرونده ردصلاحیتش را بیان کرده است.

در جلسه علنی روز گذشته، قاسم میرزایی نیکو نماینده اصلاح طلب که در طول این چهارسال نطق‌های جنجالی کم نداشت، در بخشی از آخرین نطق خود به ماجرای ردصلاحیتش اشاره کرد و روایتی جالب از جلسه مربوط به این اتفاق را روایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: و اما داستان رد صلاحیت! این یک داستان نیست؛ واقعیت زندگی من است "گفتم: اسم شما

گفت: فلانی!

ورق می زد و تند تند می گفت.

گفتم: بازجویی یا جواب بدهم؟!

گفت: در مراسم سالگرد طالقانی از نهضت آزادی دفاع کردی! (منظورش همان آیت الله طالقانی بود که من انقلاب را با او و دکتر شریعتی، حزب را با شهید بهشتی، دین را با شهید مطهری، قرآن را با المیزان علامه طباطبایی، ولایت فقیه را با آیت الله منتظری و انقلاب را با حضرت روح الله شناختم).

گفتم: اهالی انقلاب به قیمت جسم و جانشان، تمام عمرشان، قبل و بعد از انقلاب زندان کشیده و چشیده اند! مگر می توانیم تاریخ را تحریف کنیم؟ مگر حق داریم هست را نیست کنیم؟! تاریخ دفترچه ی سیاه مشقمان نیست که با مداد بنویسیم پاک کنیم یا آن صفحه را بکنیم و پاره کنیم! تاریخ، تفکر انسان هاست! تاریخ، حافظه ی یک نسل است!

گفت: گفته ای فسادِ نهادینه! ما فساد نهادینه نداریم!

گفتم؛ این همه یقه سفیدِ دست به جیب و متهم که کشفشان از افتخارات قوه ی قضاست! این ها نهاد نیستند؟! راست می گویی! آب را گل نکنیم! مردم هم نمی گویند! اما می بینند!

گفت: به مردمِ مقاوم، گفتی غارنشین!

گفتم: معنی دوران شعب چیست؟! عربی من ضعیف است یا شما؟!

گفت: چرا وقتی روضه خواندی گفتی کربلا یعنی آب!؟ چیزی مانده بود بگویم؟ از کدام سیاره آمده بود؟ مسلمان بود؟! شیعه بود؟ سر سفره ی امام حسین سینه زده بود؟ "

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)

عصر ایران ــ نهادهای فرهنگی و مذهبی کشور امسال بیشتر از 7 هزار میلیارد تومان بودجه می‌گیرند. در این لیست نام نهادهایی هست که احتمالا مردم کمتر آنها را می‌شناسند. حدود 16 هزار میلیارد تومان از این رقم به حوزه‌عهای علمیه می‌رسد.

گزارش را این‌جا ببینید

هزار و 227 میلیارد تومان هم برای کمک به معیشت روحانیون در نظر گرفته شده است. اثرات عملکرد بسیاری از این نهادها در زندگی مردم دیده نمی‌شود. برای مثال اثرات فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی میان مردم به طور دقیق مشخص نیست. بودجه صدا و سیما هم بیشتر از 22 هزار میلیارد تومان است اما در این سال‌ها مخاطبانش را از دست داده. این ارقام در حالی به این نهادها تخصیص داده شده که بسیاری از آثار میراث فرهنگی کشور به دلیل نبود بودجه برای مرمت به حال خود رها شده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش