Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ۲۱ محصول دانش‌بنیان و دو طرح پژوهشی توسط ۱۰ شرکت در نمایشگاه دستاوردهای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در مقابله با شیوع ویروس کرونا عرضه شده است که پنج محصول با اخذ مجوزهای مورد نیاز به مرحله تولید انبوه رسیده‌اند.

دستگاه ضدعفونی کننده به روش مه پاشی (ULV)، نرم افزار آزمایشگاه مجازی، پد الکترونیکی مخصوص آموزش مجازی، کیت اختصاصی تشخیص کرونا با تکنولوژی QRT- PCR، تهیه محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح با انواع متد و بر پایه‌های نانو و بدون الکل، لباس کار ایزوله ضد ویروس کرونا با ساختار پلاستیکی و دستگاه تصفیه هوا از مهم‌ترین محصولات عرضه شده در این نمایشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آئین افتتاح این نمایشگاه، مسئولان شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان گزارش اجمالی در خصوص نحوه عملکرد و کارآیی دستگاه‌های ابداعی و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در عرصه مقابله با شیوع کرونا ارائه کردند.

در حاشیه این نمایشگاه، سایر فعالیت‌های دانشگاه تبریز در حوزه مقابله با کرونا از جمله کتاب "کرونا: بینش‌های اجتماعی- فرهنگی و روانشناختی"، چند طرح پژوهشی مهم در رشته‌های مختلف علوم زیستی، علوم اجتماعی و روانشناسی، جغرافیا و علوم ورزشی در زمینه کرونا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

کد خبر 4923252

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا دانشگاه تبریز استانداری آذربایجان شرقی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴

پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در ویتنام برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اردیبهشت 1403 در کشور ویتنام برپا می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام از 9 تا 12 می (مطابق با 20 تا 23 اردیبهشت ماه 1403) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود، به طوری که متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره‌گیری از فرصت‌ها در سرمایه‌گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

غرفه‌داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولیدکنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09355242413 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز