Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:21:32 GMT

کشف و توقیف ۱۰۰ اصله درخت جنگلی در کلیبر 

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۵۵۰

کشف و توقیف ۱۰۰ اصله درخت جنگلی در کلیبر 

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کلیبر از کشف و توقیف ۱۰۰ اصله درخت جنگلی قطع شده در این شهرستان خبر داد.

سخاوت آبهشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اطلاع از قطع بیش از ۱۰۰ اصله اشجار جنگلی روستای میان ورق کلیبر توسط یک فرد متخلف، بلافاصله همکاران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در این رابطه، فرد متخلف دستگیر شده و ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی، درختان قطع شده به اداره منتقل و پرونده برای تحویل به دادسرا تکمیل شد.

وی با هشدار به متخلفان قطع درختان جنگلی، تاکید کرد: مأموران یگان حفاظت اداره، به طور شبانه‌روزی در گشت و کنترل هستند و در برخورد طبق قوانین و مقررات منابع طبیعی با متخلفین هیچ‌گونه اغماضی نخواهیم داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی کلیبر از دوستداران و همیاران طبیعت خواست هرگونه موارد تخلف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را بلافاصله به اداره‌ی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گزارش یا با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطع درختان درختان جنگلی دستگيري منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ناصری، صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال، ۱۵۹۰ مترمربع از اراضی ملی گمرکان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید آنها خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6098233

دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب