Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاریبا تاکید بر اینکه رعایت تمامی اصول بهداشتی در برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر بسیار مهم است، گفت: مساجد و امکانی که آمادگی اجرای منضبط شب‌های احیا را ندارند وارد برنامه‌ریزی نشوند.

حجت‎‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام  شامگاه گذشته 22 اردیبهشت‌ماه در ارتباط تلفنی با بخش خبری ساعت 23 شبکه استانی جهان‌بین، در خصوص تصمیم‌گیری برای برگزاری مراسم شب‌های قدر و اعلام دستورالعمل نحوه برگزاری این آیین، اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار شاکر و سپاسگزار هستیم که شرایط به گونه‌ای شده است که این شب‌های با عظمت قدر، مردم خوبمان محروم نباشند و بتوانند برنامه‌هایی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبیعی است که باید مطابق با شرایط موجود، برنامه‌های امسال را برگزار کرده و بهانه‌ای به دست کسی داده نشود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انتظار می‌رود که مردم تمامی مسائل  بهداشتی را رعایت کنند و از طرفی مساجد و امکانی که آمادگی برای اجرای منضبط شب‌های قدر را ندارند وارد برنامه نشوند تا با ضایعاتی مواجه نباشیم.

وی تاکید کرد: مساجد و امکانی که آمادگی لازم را در این خصوص دارند، مقدمات را فراهم کرده و هیأت امنا، پایگاه بسیج و کانون‌ فرهنگی با نظارت ائمه جماعات جلسه برگزار کرده و تمهیدات لازم را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در مصلای شهرکرد از ساعت 12 تا 2 بامداد نیز برنامه احیا برگزار می‌شود و حیات مصلا و فضاهای ممکن در درون مصلا و خیابان‌های اطراف هم امکان صوت تدارک دیده می‌شود که لازم است مردم زیرانداز و امکانات همراه خودشان داشته باشند و بتواند از این مراسم معنوی به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی «همت» ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.


وی افزود: ۴۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت می‌کنند.


حجت الاسلام سمیری ادامه داد: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه این دوره یک روزه امروز، چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌شود، اضافه کرد: مربی این کارگاه مهدی آقایی کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور است و دو نفر از کارآفرینان برتر شهرستان دزفول نیز به بیان روند فعالیت خود در عرصه کارآفرینی می‌پردازند.

وی می‌گوید: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۸۸ برنامه و فعالیت در قالب ۴۰ محور مختلف همزمان با دهه کرامت در استان سمنان
  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان