Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:00:15 GMT

مهلت بازپرداخت وام اشتغالزایی مددجویان تا خرداد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۷۲۸

مهلت بازپرداخت وام اشتغالزایی مددجویان تا خرداد تمدید شد

کوهسار قاضی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مشکلات پیش آمده برای صاحبان کسب و کارها بدلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا متضرر شده و با مشکلات مالی مواجه شدند کمیته امداد برای حمایت از آنها تدابیری اندیشیده است.

وی افزود: در این راستا با هدف مساعدت و حمایت از صاحبان کسب و کار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد که قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی در زمینه اشتغال نیستند و اقساط آنها در اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت امسال سررسید  شده می‌توانند از خرداد نسبت به بازپرداخت اقساط وام معوق خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام (ره) سروآباد از واریز پول نقد به حساب خانواده های بی بضاعت که تحت حمایت هیچ نهاد و ارگانی نیستند خبر داد و گفت: خانوارهایی که به سبب جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شغل و درآمدشان را از دست داده یا در تامین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه شده به تعداد ۷۱ خانوار شناسایی و در مجموع مبلغ ۲۴ میلیون تومان به حساب سرپرستان این خانوارها  واریز شد.

وی یادآور شد: تعداد ۵۱۸ بسته بهداشتی نیز به جهت پیشگیری از بیماری کرونا، در بین مددجویان شهری تحت حمایت که بیشتر در معرض خطر مبتلا به بیماری کرونا بودند، توزیع شد.


جمع آوری ۶۹۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان سروآباد

مدیر کمیته امداد امام (ره) سروآباد افزود: مردم نوعدوست و همیشه همراه و همدل شهرستان سروآباد ۶۹۰ میلیون ریال صدقه برای کمک به نیازمندان و فقرای جامعه پرداخت کردند.

قاضی‌زاده گفت: ۵۵ درصد از مبلغ صدقه به میزان ۳۸ میلیون تومان در زمینهٔ خدمات حمایتی مددجویان این نهاد و در سرفصل‌های تحصیل، درمان، ازدواج، کمک موردی، وام ضروری و تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۴ میلیون تومان از مبلغ صدقه برای مسکن نیازمندان، هشت میلیون تومان برای خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی، هفت میلیون تومان در زمینهٔ کمک به نیازمندان از طریق تعامل با مؤسسات خیریه و ۲ میلیون تومان نیز برای اشتغال و کاریابی مددجویان از طریق تعامل با صاحبان مشاغل هزینه شده است.

قاضی‌زاده یادآور شد: صدقه جمع‌آوری‌ شده در سطح شهرستان سروآباد برای نیازمندان و فقرا هزینه می‌شود و به محلی دیگر انتقال داده نمی‌شود.

از جمعیت ۵۰ هزار نفری شهرستان سروآباد ۹ هزار و ۳۳۷ نفر در قالب چهار هزار و ۴۱۲ خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی و معنوی کمیته امداد هستند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۲ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سروآباد کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سروآباد کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی تسهیلات بانکی سروآباد کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی شهرستان سروآباد میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است