Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی مودی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : با توجه به همکاری مشترک دستگاه‌ها در زمینه ارتقای سطح سواد استان، معاونت سوادآموزی جلسه‌ای با نماینده سپاه جوادالائمه (رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی خراسان شمالی) برگزار نمود که هدف از تشکیل این جلسه تهیه و چاپ کتاب آموزشی برگرفته از رشادت‌ها و جان فشانی‌های سردار شهید سلیمانی برای کم سواداموزان و نوسوادان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سوادآموزی افزود: انتظارات معاونت سوادآموزی از سپاه چاپ کتاب حداقل ۴ الی ۵ هزار نسخه و برگزاری مسابقه ویژه کتاب در زمان مشخص حتی المقدور با در نظر گرفتن مناسبت‌های شهید سردار سلیمانی می‌باشد.

پور زاهد رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن وعده چاپ کتاب توسط این نهاد اعلام نمود: چاپ کتاب مذکور در بخش نشر مدافعان سپاه انجام می‌شود.

او در ادامه اهداف سپاه را در این همکاری اینگونه بیان نمود: فرهنگ و ایثار و شهادت مبنای امورات است و با توجه به شعار سال می‌بایست تمامی توان و قوای خود را در این زمینه بکار برد.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی اموزش و پرورش خراسان شمالی چاپ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد