Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@11:42:26 GMT

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بانک‌ها چگونه اجرا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۸۷۹

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بانک‌ها چگونه اجرا می‌شود؟

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در بانک‌ها از سوی ستاد پیشگیری و مراقبت کرونا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گام دوم مبارزه با ویروس کرونا در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بانک‌ها اعلام شد.

بخشی از دستورالعمل‌های رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز بانک‌ها بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا به شرح زیر است: 

در صورت امکان جداسازی مسیر ورود و خروج افراد رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
استفاده از سیستم سامانه‌ای و اینترنتی به‌منظور حضور کمتر مردم در بانک‌ها برنامه‌ریزی شود. ساعت کاری بانک‌ها به‌منظور کم کردن ترافیک و تراکم حضور مشتریان در بانک ضروری است. استفاده از سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی الزامی است. قرار دادن صندلی مراجعه‌کنندگان در فواصل لازم و ایمن حداقل یک متر از یکدیگر و به‌دور از کارکنان ضروری است. استفاده از سیستم‌های صوتی برای برقراری ارتباط مشتریان با متصدیان در فواصل ایمن ضروری است. از بهترین روش‌های فنی- مهندسی جهت کاهش یا حذف مواجهه مستقیم کارکنان بانک با ارباب رجوع استفاده از موانع شیشه‌ای، فلزی یا پلاستیکی است.

راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-۱۹ در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی در بانک‌ها، مواردی را به‌منظور رعایت بهداشت ابزار و تجهیزات هم اشاره کرده که برخی از این موارد عبارتند از: 

عدم استفاده از دستمال مشترک برای تمیز کردن سطوح کمد، قفسه و نظایر آنها و ترجیحاً از دستمال یک‌بار مصرف استفاده شود. فرم‌های بانکی از معرض دست مشتریان برداشته و توسط متصدی باجه‌ها ارائه شود. گذاشتن دستمال کاغذی در کنار دستگاه نوبت‌گیری جهت استفاده مشتریان و سه بار گندزدایی دستگاه در طول روز ضروری است. خودکارهای برای مشتریان جمع‌آوری شود. از کاربن برای مشتریان استفاده نشود. حداقل روزی دو بار میز، کیبورد و موس رایانه گندزدایی شود.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا فاصله گذاری اجتماعی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟