Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@22:13:07 GMT

کمبود آمبولانس در بیمارستان خاتم و امام بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۹۰۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، « افشین امیرخانلو» شامگاه دوشنبه در جمع فعالانه رسانه ای و خبرنگاران بهشهر افزود: در حال حاضر  2 آمبولانس برای بیمارستان  امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء بهشهر فعال است و با توجه به اینکه یک آمبولانس به بیماران کرونایی اختصاص دارد؛ تنها یک آمبولانس  جوابگوی بیماران دو بیمارستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بیمارستان خاتم بیمارستان تازه تاسیس است که در دوران کرونا فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با مدیریت واحد بیمارستان امام اداره می شود و نیازمند تلاش بیشتری است.

امیرخانلو با اشاره به کمبودهای بخش تخصصی در بهشهر گفت: متخصصان مورد نیاز در رشته های داخلی، زنان و اطفال به اندازه کافی در شهرستان داریم اما در فوق تخصص کلیه و آنکولوژی با کمبود مواجه هستیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء بهشهر افزود: در کنار کمبودهای اعلام شده ایجاد ساختمان تخصصی و فوق تخصصی برای بیمارستان هم از نیازهایی است که باید مورد توجه باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان رسانه زنان بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است