Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی مناطق تا شنبه خبر داد.برای امروز و فردا در تهران وزش باد با سرعت ۲۴ تا ۳۳ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی خزر،‌ دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور بارش باران،‌گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا همین وضعیت برای برخی مناطق شمال شرق، شرق، ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از شمال غرب پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز برای استان‌های قزوین،‌البرز، تهران، سمنان، مرکزی،‌قم،‌اصفهان،‌یزد،‌بوشهر،‌هرمزگان،‌خراسان شمالی،‌ خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات وزش باد شدید و در برخی مناطق وقوع پدیده گردوخاک پیش بینی شده است.

روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. همچنین امروز و فردا مناطق مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم،‌ امروز آسمان تهران کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال گرودخاک پیش بینی شده است. سرعت وزش باد در جهت غرب-شمال غربی در پایتخت 24 تا 33 کیلومتر پیش بینی شده است.

همچنین کیفیت هوا به دلیل وزش باد و گردوخاک از عصر امروز تا فردا شب برای تهران آلوده خواهد بود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی پیش بینی شده سازمان هواشناسی برخی مناطق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران تا سه شنبه هفته آینده با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما همراه است.

فرجی افزود: در پی روند افزایش دما ، این مدت دما در مناطق مرکزی و شرقی استان به حدود ۳۰ درجه می رسد.

 

وی با بیان اینکه چهارشنبه با تغییر جریانات جوی ،کاهش نسبی دما و گاهی افزایش ابر خواهیم داشت ،گفت: شرایط برای بارشهای پراکنده در ارتفاعات استان فراهم است.

کارشناس هواشناسی مازندران افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

فرجی خاطرنشان کرد: دیروز ساری و آمل با دمای ۲۷ درجه بیشترین و امروز بلده با دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر کمترین دما  را در استان داشتند.

 

دیگر خبرها

  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان