Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در پیامی به امیر دریادار حسین خانزادی، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در تمرین دریایی در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سپاه نیوز، متن پیام دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

امیر دریادار ستاد برادر حسین خانزادی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارتش جمهوری اسلامی همواره یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه و شجاعانه آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آمادگی انجام هر ماموریتی را دارند و در این رهگذر از هیچ کوششی دریغ ننمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر امروز رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه پر توان نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده اند، بدون شک این اقتدار را مدیون جانفشانی های مردان بزرگ و شهدای والامقام نیروهای مسلح می‌دانند که راه، نام و اثرات بی بدیلشان در تاریخ ایران اسلامی تا همیشه جاودان خواهند ماند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه برادران ایمانی در ماه مبارک رمضان، شهادت جمعی از رزمندگان سپیدپوش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین رزمی نیروی دریایی آجا در آب‌های دریای عمان را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان خدوم و دریادل این نیرو و خانواده معظم شهیدان این حادثه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

برای شهدای عزیز، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین فداکار حادثه، عافیت و سلامتی و برای آحاد همکاران و نیز خانواده‌ها و بازماندگان مکرم، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری . فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تبریک سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم آمده است:
«در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ضمن گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری، اندیشمند و معلم علم و فرهنگ، این روز را به جامعه گرامی فرهنگیان اعم از معلمان، مربیان، اساتید و دبیران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

همواره نقش و تاثیر آموزش در سنین قابل تربیت برای همگان آشکار است؛ چنان چه بسیاری از انقلاب‌ها و پیروزی‌ها و حتی شکست‌ها و عقب ماندگی‌ها ریشه در تعلیم و ترییت افراد یک ملت دارد؛ زیرا هر جامعه با افرادی اداره می‌شود که در سال‌های متمادی و در زمان شکل گیری شخصیت و اعتقاد و تربیت پذیری و پرورش روان و جسم، دانش آموزان هر مملکت و متاثر از مربیان خود بوده اند.

سال‌ها در ملت ایران تحصیلات به قشر خاصی تعلق داشت و بی سوادی و فرهنگ و تربیت اسلامی در تربیت غرب زدگان و شرق زدگانی محو شده بود که سکان دار عرصه تعلیم و تربیت بودند. 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، معلمان آگاه و بیدار و عالم قدم به میدان گذاشتند، معلمانی که علاوه بر تحصیلات علمی، در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درس اخلاق و آزادگی را نیز از بر کرده بودند.

پس از انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی و توسعه نه در معنای متعارف غربی‌ها، بلکه در معنای واقعی که رفع فقر علمی و فرهنگی و اقتصادی است، با درایت و نظام سازی امامین انقلاب زیر پرچم اسلام که روشی کامل برای حاکمیت جامعه است، شکل گرفت.

امروزه کشور اسلامی ایران با ورود به گام دوم انقلاب و پشت سر نهادن گام چهل ساله اول خود، بیش از پیش به دقت در عرصه پرورش و تربیت نیاز دارد و باید با رهنمود‌های رهبر فرزانه که بی شک راهبردی و کاربردی هستند و با توجه به اسناد فرادستی ادامه راه را با سربلندی و نیل به آرمان هایش با درایت و تلاش معلمان متعهد طی کند.

امید است با لطف خداوند منان و عنایات حضرت، ولی عصر (عج)، اهداف تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ایران، علاوه بر آموزش و پرورش، در تمام ارگان‌های کشور اعم از رسانه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگی، نظامی و مذهبی نیز پیگیری و عملی شوند.

دیگر خبرها

  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم