Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@18:23:01 GMT

برگزاری ۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۲۰۴۶

برگزاری ۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان

توپچی از برگزاری «۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم» به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: قرائت اساتید قرآنی در استودیو ضبط شده است و همزمان با ماه مبارک رمضان در شبکه های مجازی، رادیو قرآن و سیمای قرآن در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

«علی اکبر توپچی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از برگزاری  «۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم» به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح شامل قرائت اساتید قرآنی است که در استودیو ضبط شده است و همزمان با ماه مبارک رمضان در شبکه های مجازی، رادیو قرآن و سیمای قرآن در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس فرهنگسرای قرآن افزود: در کنار ۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم، یک دوره مسابقه نیز برگزار کرده ایم به طوریکه در قالب هر برنامه دو قرائت و یک سوال در قالب محفل نیم ساعته قرآنی در فضای مجازی تهیه کرده ایم و علاقه مندان به صورت روزانه باید پس از گوش دادن به قرائت ها به سوال مورد نظر پاسخ دهند.

 

وی با اشاره به فاصله گذاری اجتماعی ناشی از مقابله با کرونا، گفت: با توجه به اینکه امکان برگزاری محافل حضوری قرآن وجود نداشت، طرح ۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم را به اجرا درآوردیم تا مردم از معنویات ماه مبارک رمضان برخوردار شوند.

 

رییس فرهنگسرای قرآن خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این طرح و برخورداری از معنویات و مفاهیم آیات وحی می توانند به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند.

 

توپچی یادآور شد: طرح ۳۰ کرسی تلاوت قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان در فضای مجازی به اجرا درخواهد آمد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای قرآن ماه رمضان علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند