Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانی که در این اجتماع زندگی می‌کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف‌های خود را دنبال کرده و چرخه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و … خود را به سمت جلو هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی که بخواهند این امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مختلف طرح‌های انتظامی و ترافیکی در سطح استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات نامتعارف و مخاطره آمیز کرده بودند در راستای مطالبه به حق مردم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان، تعداد ۶۹۳ خودرو، ۳۱۲ موتورسیکلت و جمعاً به تعداد یک هزار و پنج دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و تا تعیین تکلیف از مراجع قضایی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در خصوص توقیف خودرو‌های متخلف با مراجع قضایی انجام شده است بیان کرد: ماموران پلیس راه و راهور موظفند در صورت مشاهده خودرو‌های هنجارشکن پس از اعمال قانون، ودر پاسخ به مطالبه به حق مردم، راننده خاطی را به مرجع قضایی معرفی کنند.

سردار یاری اظهار کرد: به ماموران پلیس راه و راهور استان ابلاغ شده است که بدون اغماض با خودرو‌های شیشه دودی، فاقد مدارک، مروج بی حجابی، سگ گردانی و انجام حرکات مخاطره آمیز برابر قانون برخورد و راننده خاطی را را به مرجع قضائی معرفی کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خودرو متخلف نیروی انتظامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار مجید شجاع در مراسم الحاق خودرویی به ناوگان ترابری مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای عملکرد بهتر در انجام مأموریت‌های سازمانی تعداد ۷ دستگاه لندکروز عملیاتی، ۶ دستگاه هایلوکس، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه لندکروز شیلتر با تجهیزات فاوایی، یک دستگاه سمند و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان ترابری فرماندهی مرزبانی استان واگذار شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: همچنین با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس نیز به این ناوگان ملحق و مورد استفاده سازمانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد یک دستگاه مینی بوس بنز و یک دستگاه وانت کاپرا که از چرخه خدمتی خارج شده بود، بازسازی کامل و به چرخه خدمتی برگشت داده شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند