Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:32:30 GMT

متهم کلاهبردار به کشور بازگردانده شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۲۵۲۲

متهم کلاهبردار به کشور بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هادی شیرزاد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مراجع قضائی، پلیس بین الملل ناجا مطلع شد، فردی به اتهام فروش منزل مسکونی فردی به غیر و برداشت مبلغ به نفع خود به یکی از کشورهای منطقه متواری شده که بلافاصله موضوع تحت پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: اینترپل تهران با توجه به ناشناخته بودن محل اختفای متهم، علیه وی اعلان قرمز صادر و با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل، مخفیگاه وی را شناسایی کرد، بر همین اساس هماهنگی‌های لازم برای ارسال مدارک مورد نیاز برای استرداد متهم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس بین الملل ناجا در خاتمه گفت: این متهم از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور منتقل و تحویل مقامات قضائی شد.

کد خبر 4923449

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس بین الملل ناجا فرودگاه امام خمینی ره استرداد مجرمین ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش زلزله شورای شهر تهران قوه قضاییه روز معلم کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی زلزله تهران شهر تهران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد