Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:30:22 GMT

شرکت‌های زیرمجموعه سهام عدالت سودده هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۲۵۴۸

شرکت‌های زیرمجموعه سهام عدالت سودده هستند

ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان مرکزی گفت: شرکت‌هایی که زیرمجموعه سهام عدالت هستند شرکت‌های سودده هستند و توصیه می‌شود در این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری شود.

حسین بوجار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم از چند ماه آینده می‌توانند سالانه درصدی از سهام خود را بفروشند، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در خصوص سهام عدالت که در اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شد تا مردم بتوانند مدیریت سهام خود را برعهده بگیرند، لذا مردم به دو روش مستقیم و غیر مستقیم می‌توانند سهام خود را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به مدت یک ماه مشمولین فرصت دارند که نحوه مدیریت خود را انتخاب کنند. در حال حاضر برای تمام سهامداران به صورت اتوماتیک و خودکار روش سهامداری غیر مستقیم در سامانه اعمال شده است و آن دسته از سهامداران که با بازار سرمایه آشنایی دارند می‌توانند به سامانه وارد شده و روش مستقیم را اعمال کنند در غیر این صورت نیازی نیست به سامانه وارد شوند.

وی در خصوص مبلغ سهام سهامداران عنوان کرد: در حال حاضر مبلغ سهام تعدادی از سهامداران تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یک میلیون تومان و مابقی افراد به مبلغ ۵۳۲ هزار تومان است.

وی بیان کرد: یک تحول اساسی هم  برای دارندگان سهام عدالت برای بازار سرمایه با ابلاغیه رهبر معظم انقلاب صورت گرفت. بر این اساس دارندگان سهام عدالت می‌توانند بر اساس ضوابطی که به تصویب شورای عالی بورس خواهد رسید سهام خود را مدیریت کنند.

 بوجار گفت: آزادسازی این سهام در واقع خون تازه‌ای به بازار سرمایه و سهامداران تزریق کرد و در این زمینه یک تحول بزرگ ایجاد شد.

عضو هیات مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت به سهامداران توصیه کرد که سهام عدالت خود را به هیچ عنوان نفروشند و گفت: کسانی که با بازار سرمایه آشنایی دارند می‌توانند آن را مدیریت کنند در غیر این صورت این سرمایه در مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی قرار دارد تا بتوان ارزش سهام را افزایش داد به گونه ای که برای استان نیز ارزش افزوده ای به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری سهامی عدالت استان مرکزی افزود: ارزش سهام بورسی نوسان خواهد داشت، اما این نوسان مدیریت خواهد شد تا زیاد نشود بخصوص شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت هستند از شرکت های معتبر و قوی هستند بنابراین این سهام ارزش تاریخی دارد.

وی گفت: شرکت‌هایی که زیرمجموعه سهام عدالت هستند شرکت‌های سودده هستند و توصیه می‌شود در این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: با درآمدهای حاصل از سود شرکت‌های سرمایه‌گذاری، در هر استان به طور مستقیم با ایجاد پروژه‌های مختلف تولیدی و صنعتی و ...، علاوه بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم شاهد افزایش سهم بخش‌های خصوصی و تعاونی به منظور تامین عدالت اجتماعی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به این که افزایش سطح عمومی اشتغال از دیگر اهداف اجرای طرح سهام عدالت است، افزود: تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوارها از دیگر اهداف آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهام عدالت بورس استانی اقتصادی سرمایه گذاری سهام بازار سرمایه سهام خود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون، اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور