Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:24:02 GMT

امارات به دنبال جنگ مستقیم در لیبی است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۲۹۲۸

امارات به دنبال جنگ مستقیم در لیبی است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجله ایتالیایی «فورمیکی» در گزارشی به قلم «کریم میزران» مدیر بخش شمال آفریقا در یکی از شوراهای آمریکا نوشت: امارات در لیبی نقش مشکوکی ایفا می کند.

در ادامه این گزارش آمده است: شرایط در لیبی و آینده این کشور بسیار تاریک است چرا که احتمالاً نیروهای خلیفه حفتر فرمانده ارتش لیبی علیه نیروهای تحت حمایت امارات عملیات انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله ایتالیایی مذکور گزارش داد: تصاویر ماهواره ای از وجود شش هواپیمای میراژ ۲۰۰۰ متعلق به امارات در پایگاه نظامی مصر حکایت دارد که به احتمال زیاد قصد انجام عملیات در لیبی را دارند.

در ادامه این گزارش آمده است: این اقدامات نظامی آشکار بیانگر آن است که ابوظبی به دنبال ورود به یک جنگ مستقیم در لیبی بوده و به حمایت از طرف های درگیر در این کشور اکتفا نمی کند.

در این گزارش گفته شده است: این اقدامات امارات در سایه بی توجهی مجامع بین المللی دور از انتظار نیست. امارات بعد از شکست در یمن به هیچ وجه نمی خواهد در لیبی هم شکست بخورد.

مجله ایتالیایی مذکور نوشت: امارات در ابتدا به بهانه ممانعت از ورود گروه های تندرو به بنغازی وارد لیبی شد اما قصد دارد تمام خاک این کشور را تحت کنترل خود در آورد.

کد خبر 4923477 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی لیبی ایتالیا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ فلسطین ایران شیوع کرونا داعش روسیه سوریه مصطفی الکاظمی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات

سریع‌ترین مرد ایران در تور جهانی امارات پنجم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات، حسن تفتیان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات حمیده اسماعیل‌نژاد در ۱۰۰ متر زنان برنز گرفت، علی امیریان در ۸۰۰ متر طلا گرفت و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در حالی که تنها شرکت‌کننده حاضر در این ماده بود به مدال طلا رسید. مریم طوسی هم در ۲۰۰ متر زنان چهارم شد.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • خاستگاه بسیاری از غذا‌های ملی ممکن است شما را شگفت زده کند!
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)