Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: در شهر کرمان مراسم احیای شب قدر در مصلای بزرگ امام علی (ع) به صورت خودرویی، در مسجد امام به‌صورت حضور مردم و در گلزار شهدا به صورت پخش زنده بدون حضور مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام "غلامحسین حقانی" در گفت‌وگو با ایسنا، در زمینه برنامه‌های شب‌های قدر استان کرمان گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال در شهر کرمان در سه نقطه مراسم احیای شب قدر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهر کرمان مراسم احیای شب قدر در مصلای بزرگ امام علی (ع) به صورت خودرویی، در مسجد امام به‌صورت حضور مردم و در گلزار شهدا به صورت پخش زنده بدون حضور مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که مساجد کل استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند مراسم شب احیای قدر را برگزار کنند، تصریح کرد: اگر مساجد بتوانند پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از طرف ستاد ملی مقابله با کروناویروس رعایت کنند می‌توانند مراسم شب قدر را برگزار کنند و براساس این پروتکل‌ها باید مراسم را در فضای باز و طی مدت۲ ساعت برگزار شود ضمن آنکه همه حاضرین باید ماسک بزنند.

وی افزود: برای شرکت در مراسم احیای شب‌های قدر در این اماکن باید قرآن و جانماز به‌صورت شخصی آورده شود و مراسم قرآن به سر با استفاده از قرآن‌های شخصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان احیای شب قدر مراسم احیای شب قدر برگزار می شود استان کرمان حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت هفته ایمنی حمل و نقل و تقدیر از برگزیدگان ریلی
  • تصویر کدام فرمانده بلندپایه ارتش در دادگاه منافقین نمایش داده شد؟ +عکس
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • اجتماع بزرگ "فرمانده مهدی" در یزد برگزار شد
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود