Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد: عربستان سعودی با عدم مسئولیت پذیری، به دنبال رهایی از اتباع آفریقایی ساکن کشور خود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد: عربستان سعودی با عدم مسئولیت پذیری، به دنبال رهایی از اتباع آفریقایی ساکن کشور خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سعودی‌ها با همین هدف، اتباع آفریقایی ساکن عربستان را در شرایطی کاملاً غیر انسانی از کشور خود اخراج می‌کنند.

 

سخنگوی انصارالله اظهار داشت: سعودی‌ها با اعزام اتباع آفریقایی به یمن به دنبال افزایش درد و رنج مردم یمن هستند؛ مردمی که همچنان تحت محاصره هستند و تجاوز نظامی علیه آنها همچنان ادامه دارد.

 

وی اظهار داشت: عربستان سعودی که به مرحله بحران اقتصادی و فروپاشی اخلاقی رسیده است، باید اتباع آفریقایی را مستقیماً به کشور خودشان بازگرداند.

 

گفتنی است، پیشتر شورای عالی اداره و هماهنگی امور انسانی وابسته به انصارالله یمن اعلام کرده بود که مقامات سعودی بیش از ۸۰۰ تن از اتباع سومالی را از این کشور اخراج کرده و آنها را از طریق مرزهای استان الجوف واقع در شمال یمن وارد این کشور کرده‌اند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله عربستان به یمن تجاوز به یمن بحران یمن یمن اتباع آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه