Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه  جهادی امام حسن مجتبی(ع)  از توزیع ۱۴۳ بسته معیشتی به ارزش ۴۲۹ میلیون ریال با کمک خیرین و سایر دستگاه‌ها از جمله سپاه بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خبرداد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،  بی‌جهت نبود رهبر معظم انقلاب هنگام صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مخاطب اصلی را جوانان معرفی کردند و گفتند قرار است گام دوم انقلاب اسلامی به دست آنها محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال‌های آغازین نهضت انقلاب اسلامی تا سال‌های پس از پیروزی عزم جوانان ایرانی برای ممکن کردن ناممکن‌ها را بارها دیده‌ایم که نمونه بارز و مثال‌زدنی آن همان 8 سال دفاع مقدس است بعدازآن هم همین‌ها بودند که راهی مناطق محروم و روستاها شدند تا آبادانی و پیشرفت نیز به آنجاها برسد.

گروه جهادی شهید گودرزی برای نوعروسانِ نیازمند جهیزیه تهیه می‌کند + فیلم923 گروه جهادی محله‌محور در خراسان جنوبی ساماندهی شدندآخرین اخبار کرونایی آذربایجان‌شرقی|توزیع بیش از 1700 بسته غذایی بین نیازمندان/ساماندهی 100 گروه جهادی دانشجویی

 

امروز هم باز همین جوانان ایرانی در شرایطی که کشور با مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا دست به گریبان شده است به یاری دولت شتافته و آستین‌های همت را بالا زده‌اند تا نیاز کشور و مردم  را برآورده کنند.افرادی مانند گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع)همدان.

زینب عمیدی نورافکن  اظهار داشت: گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه‌ به معیشت خانواده های آسیب دیده از کرونا، پیش از آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به شناسایی این خانواده ها کرد.

وی ابراز کرد: تعدادی از خواهران جهادگر گروه مامور به شناسایی خانواده های بودند که با شیوع ویروس منحوس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با مشکلات عدیده ای از جمله اقتصادی مواجه شده بودند.

مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) افزود: در مرحله اول 143 خانواده آسیب دیده از کرونا در شهرک بهشتی و جاده مزداقینه همدان شناسایی شدند و مورد حمایت گروه جهادی ما قرار گرفتند.

عمیدی نورافکن گفت: در این راستای 143 بسته معیشتی شامل 7 قلم کالای ضروری از جمله؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی، رب، خرما به ارزش 429 میلیون ریال با کمک خیرین و سایر دستگاه ها از جمله سپاه تهیه و بین این خانواده های آبرومند توزیع شد.

انتهای پیام/742/ ت

 

R41405/P/S6,75/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا گروه جهادی امام حسن مجتبی جهادی امام حسن مجتبی ع خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی