Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:42:29 GMT

منتشرکنندگان تصاویر جوانان در خرم‌آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۳۵۴۸

منتشرکنندگان تصاویر جوانان در خرم‌آباد دستگیر شد

سرهنگ آرش ابراهیمی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: تعدادی از شهروندان خرم‌آبادی با مراجعه به این پلیس مدعی شدند، گردانندگان یک پیج اینستاگرامی با انتشار تصاویر آن‌ها و انتساب القاب غیراخلاقی به دارندگان تصاویر موجب هتک حیثیت آن‌ها شده‌اند.

وی افزود: تعداد فالورهای صفحه ایجاد شده و میزان پست‌های منتشرشده به سرعت در حال افزایش بود که این موضوع نگرانی شکات را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حساسیت ایجاد شده باعث شد تا تیمی متشکل از کارشناسان این پلیس جهت شناسایی گردانندگان ادمین تشکیل گردد که در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر ادمین پیج شدند.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتباط با پیج مربوطه شدند اما زمانی در برابر ادله محکم قرار گرفتن لب به اعتراف گشودند و هدف و انگیزه خود را سرگرمی عنوان کردند.

رییس پلیس فتا لرستان به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در فضای مجازی می‌کنند هشدار داد و اعلام کرد: بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به‌وسیله سامانه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود، و شهروندان در صورت هرگونه موارد مشکوک می‌توانند با حضور در پلیس فتا یا با مراجعه به

سایت www.cyberpolice.ir در قسمت گزارشات مردمی ثبت کنند.

برچسب‌ها کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فرماندهی نیروی انتظامی لرستان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فرماندهی نیروی انتظامی لرستان خرم آباد لرستان کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فرماندهی نیروی انتظامی لرستان خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند