Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه کارگروه تخصصی خدمات تحقیقاتی، علمی و ترویجی در راستای عملیاتی‌سازی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای عملیاتی‌سازی تفاهم‌نامه همکاری جامع بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه کارگروه تخصصی خدمات تحقیقاتی، علمی و ترویجی به ریاست بابک نگاهداری، معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت دفاع حضور داشتند، نیازها و ظرفیت‌‌های همکاری مطرح شد و امیدها و موانع پیش رو مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نگاهداری با اشاره به اقدامات انجام شده در اداره کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی در راستای پیاده‌سازی این تفاهم‌نامه، گفت: این اقدامات منجر به منعقد شدن دو توافق‌نامه با موضوعات تولید قطعات مورد نیاز صنایع دفاعی و ارائه خدمات پژوهشی شده است.

وی به ظرفیت‌های زیرساختی و شبکه گسترده اعضای هیئت علمی و دانشجویان در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و به معرفی قابلیت‌های دانشگاه برای همکاری دوجانبه پرداخت.

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاه با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت حل مسائل جامعه، گفت: در رویکردهای جدید، دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به مسائل اجتماعی حساس و بر اساس این رویکردها تحولات اساسی در دانشگاه ایجاد شده که موجب پدید آمدن ظرفیت همکاری گسترده با صنایع کشور شده است.

نگاهداری، امکان همکاری در دو سطح پایان‌نامه‌های دانشجویی و مراکز تحقیقاتی را مطرح و گفت: امکان تجهیز کارگاه‌های ویژه با تجمیع تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز صنایع دفاعی در این کارگاه‌ها وجود دارد و بسترهای لازم در قالب طرح تعاون آماده شده است.

وی افزود: همچنین شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات لازم برای اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی را در دستور کار قرار داده است. همچنین امکان تأسیس مراکز تحقیقاتی مشترک پیرامون موضوعات و نیازهای وزارت دفاع وجود دارد.

نمایندگان وزارت دفاع نیز در این جلسه بر شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه و منحصربه فرد دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور در راستای رفع نیازهای صنایع دفاعی تأکید کردند.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت دفاع پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت