Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، استانداری کرمان برای سومین سال پیاپی مدیران شرکت‌های بزرگ استان را گرد هم جمع کرد تا در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت کنند. در این جلسه که با رعایت موازین بهداشتی در تهران برگزار شد، محمد جواد فدایی گفت: سال گذشته شماری از شرکت‌های بزرگ استان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هدیه کرده‌اند و انتظار می‌رود امسال هم در این سنت حسنه مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی در عین حال از شرکت‌هایی که در سال گذشته به تعهداتشان در این زمینه عمل نکرده‌اند هم انتقاد کرد و اظهار امیدواری کرد امسال در این حرکت اجتماعی در ماه مبارک رمضان مشارکت کنند.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش افزود: زندانیان غیرعمد عموماً از خانواده‌های محترم و آبرومند هستند که بر اثر جرایم غیر عمد و به دلیل مسائلی مانند نوسانات اقتصادی کشور با بدهی مواجه شده‌اند و به زندان افتاده‌اند و لازم است شرکت‌ها و خیرین استان در شرایط سخت به یاری آنها بشتابتد.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان هم در این نشست از حمایت صنایع و معادن و مردم خیر استان با ستاد دیه تشکر کرد.

به گفته یدالله موحد در سال گذشته ۳۶۶ نفر زندانی جرایم غیرعمد با کمک بیش از هفت میلیارد تومانی شرکت‌ها و مردم از زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان هم در این جلسه اعلام کرد که ۱۷۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار حمایت مردم و بنگاه‌های اقتصادی هستند.

سید حجت‌الله موسوی قوام تاکید کرد: ستاد دیه تلاش می‌کند از طلبکاران این زندانیان هم تخفیف بگیرد تا شمار بیشتری از زندانیان آزاد شوند.

در مجموع به گفته موسوی قوام امسال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به بیش از ۱۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

پس از بحث و بررسی‌ها مدیران شرکت‌های حاضر در جلسه توافق کردند ۲۰ درصد بیشتر از کمک‌های سال قبلشان، جمعاً حدود هشت میلیارد تومان، کمک مالی در اختیار ستاد دیه قرار دهند تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد فراهم شود.

در پایان این جلسه با اهدا لوح سپاس از طرف استاندار و ستاد دیه استان، از حمایت‌های شرکت‌های بزرگ استان تقدیر شد.

کد خبر 4923586

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان زندانیان جرایم غیر عمد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ستاد مقابله با کرونا آزادی زندانیان جرایم جرایم غیرعمد ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد