Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:35:32 GMT

محموله ۳۲ تنی پمپ‌های شناور وارد کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۳۹۷۱

محموله ۳۲ تنی پمپ‌های شناور وارد کشور شد

به گزارشخ برگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدعلی فرحناکیان گفت: این پمپ‌ها قرار است به منظور افزایش ظرفیت در زمینه آمادگی بحران در میان شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های در معرض سیلاب همچون لرستان، خوزستان و گلستان توزیع شوند. این محموله با بودجه  فعالیت های بشر دوستانه جهانی یونیسف و حمایت مالی ۲ بانک ایرانی و اتاق بازرگانی ایران تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  پس از سیلاب شدید مارس - آوریل ۲۰۱۹ یونیسف با حمایت کشورهای اهدا کننده مانند ژاپن، کویت، کره جنوبی، سوئیس و کانادا و همچنین اهداکنندگان محلی از بخش خصوصی، مبلغ ۳ میلیون و ۱۳۴ هزار دلار را برای پاسخ به سیل جمع‌آوری کرد تا با همکاری دولت دسترسی آسیب پذیرترین کودکان از جمله کودکان پناهنده و مهاجر به خدمات ضروری را تضمین کند.

 مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل ادامه داد: یونیسف در حوزه آب، فاضلاب و بهداشت محیط یک میلیون و ۸۹۵ هزار دلار جذب و با همکاری وزارت نیرو از دسترسی جمعیت آسیب دیده سیل به آب سالم از طریق یک سیستم آب و فاضلاب مقاوم در برابر بلایا هزینه کرد.

فرحناکیان با بیان اینکه از این منابع مالی برای تجهیز و توانبخشی و احیای بهتر سیستم‌های آب و فاضلاب آسیب دیده و تخریب شده و اطمینان از دسترسی پایدار و کافی به آب سالم، تسهیلات بهداشتی و فاضلابی استفاده شد، افزود: یونیسف علاوه بر این، با همکاری وزارت نیرو در نظر دارد از توانبخشی پایدار و تقویت مقاومت سیستم‌های آب و فاضلاب در مناطق مستعد و سیل‌خیز در گلستان و خوزستان حمایت کند.

گفتنی است، همکاری‌های مزبور، با هماهنگی وزارت امور خارجه، منجر به ایجاد مشارکت جدید بین یونیسف و وزارت نیرو، ایجاد برنامه کاری دوسالانه با محوریت افزایش ظرفیت مدیریت آب و افزایش آمادگی اضطراری شده است.

کد خبر 4923585

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نیرو یونیسف آب و فاضلاب شهری آب و فاضلاب روستایی ویروس کرونا قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی سهام عدالت قیمت دلار بورس بانک مرکزی ایران تولید نفت آزادسازی سهام عدالت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سرمایه ایالات متحده آمریکا مالیات قیمت خودرو وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند