Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل آتش نشانی مشهد از برقراری بیش از ۲۷۰۰ تماس طی ۲۴ ساعت گذشته با سامانه ۱۲۵ و انجام ۶۵ عملیات امدادی مرتبط با بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت  گذشته در شهر مشهد خبر داد.

آتشپاد دوم امیر عزیزی با بیان این مطلب گفت: از ساعت ۱۶ روز گذشته تا ساعت ۸ بامداد امروز سه شنبه ۲۷۵۱ تماس با سامانه ۱۲۵ بر قرار شد که در برخی از این تماس‌ها مشاوره های لازم توسط کارشناسان مرکز فرماندهی به شهروندان در خصوص بارش باران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی از این تماس‌ها منجر به انجام عملیات بوده که مجموعا ۶۵ ماموریت امدادی مرتبط با بارندگی، توسط نجاتگران و آتش‌نشانان در سطح شهر مشهد انجام شده است.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: مجموع این مأموریت‌ها شامل سه مورد نجات افراد در درون خودروها از سیلاب در حومه شهر مشهد،  ۵۱  مورد رفع آبگرفتگی داخل منازل و مجتمع های مسکونی به خاطر پس‌زدگی فاضلاب داخل منازل، مسدود شدن ناودانی بر روی پشت بام‌ها و تراس منازل، پرشدن چاه‌های داخل منازل در مناطق خارج از محدوده شهری و حاشیه‌ای (جاده سیمان ،بولوار شاهنامه و جاده سرخس)، ۶  مورد سقوط درختان در داخل حیاط منازل بر روی دیوار و خودروها و بازدید درختان خطری بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، عزیزی ادامه داد: همچنین در این مدت آتش‌نشانان یک مورد رفع آبگرفتگی از مرغداری در حومه شهر مشهد، چهار مورد عملیات ایمن‌سازی و بازدید از چاه‌ها و اسکلت ساختمان‌ها و ایمن‌سازی دیوارهای خطری در داخل منازل شهروندان را انجام داده و توصیه‌های لازم را به مالکان ارائه کرده‌اند.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هیچ یک از این حوادث ، خسارات جانی نداشتیم و همچنان آتش‌نشانان در تمامی ایستگاه‌های عملیاتی سطح شهر در آماده‌باش کامل برای امداد رسانی به شهروندان به سر میبرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشاني آتش نشانی مشهد داخل منازل شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان مهمترین موضوعات کلیدی مدنظر شهردار اصفهان، بیشترین درخواست شهروندان اصفهانی در حوزه شهری، مهمترین مشکلات پیگیری شده و فراوانی تماس‌ها با برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» در سال گذشته را تشریح کرد.

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «بی‌واسطه با مردم» یکی از برنامه‌های رادیو صدای شهر است که شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های اعلام شده، دغدغه‌ها و مشکلات خود را به طور مستقیم با شهردار اصفهان مطرح و مطالبه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه سال گذشته در ۲۳ قسمت در ۹۲۰ دقیقه با تماس ۸۵۱ شهروند اجرا شد، افزود: این برنامه همچنان در سال ۱۴۰۳ با حضور «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان روزهای چهارشنبه ساعت ۱۳:۱۰ در رادیو اصفهان پخش می‌شود.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات ۲۰ و ۵۰ ساله پرتمان و علی‌آباد کلنگان با پیگیری در این برنامه رفع شد، گفت: علاوه بر پاسخگویی شهردار اصفهان در این برنامه مسئولان مربوط به هر مطالبه هم پاسخگوی شهروندان هستند.

غضنفری ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، بیشترین پاسخگویی از سوی معاون عمران و مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بوده است.

وی بیان کرد: با بررسی تماس‌های شهروندان و پاسخ‌های شهردار اصفهان، کلیدواژه‌هایی همچون ترافیک، اتوبوس، آزادسازی، فضای سبز، پروانه ساختمانی و موتورسیکلت مد نظر شهردار و کلید واژه‌هایی همچون ترافیک، فضای سبز، آسفالت، آزاد سازی، اتوبوس، پارکینگ، پله برقی، بافت فرسوده محل بحث شهروندان بوده است.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان افزود: شهروندان خیابان احمدآباد و طالقانی بیشترین تماس و شهروندان خیابان‌های آتشگاه و جانبازان کمترین تماس‌ها را در سال گذشته با برنامه بی‌واسطه با مردم به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

کد خبر 748958

دیگر خبرها

  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی