Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری یک باند هرمی در این شهرستان گفت: تحقیقات جهت شناسایی افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

علیرضا آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس، با اشاره به دستگیری یک باند هرمی در این شهرستان پردیس اظهار داشت: با اطلاعات مأموران نیروی انتظامی شهرستان پردیس مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک به یک واحد مسکونی واقع در فاز 11 پردیس تحقیقات اولیه انجام و این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس بیان کرد: پس از شناسایی و اطلاعات دریافت شده از اعضای این باند هرمی، با حکم قضایی ورود به منزل 11 نفر شامل 3 تن از سرکردگان این باند هرمی و 8 نفر از مالباختگان که جهت دریافت پول خود به آن منزل مراجعه کرده بودند، دستگیر و برای بازجویی‌های مقدماتی و بررسی‌های بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این منزل مسکونی مقادیری کتابچه، مانیتور، کیس کامپیوتر و جزوه‌های آموزشی در زمینه آموزش شبکه‌های غیرمجازی هرمی کشف و ضبط شد.

سرشاخه باند کلاهبرداری میلیاردی عضویابی شرکت هرمی در استان مرکزی دستگیر شداعضای باند شرکت هرمی در کرج بازداشت شدنددستگیری 6 سرشاخه‌‌ ‌شرکت هرمی یونیک فاینانس در یزد و خراسان رضوی / کلاهبرداری 2هزار میلیاردی متهمان‌

آقاجری ادامه داد: تحقیقات جهت شناسایی افراد مرتبط با این پرونده همچنان ادامه دارد و هر فردی در رابطه با این پرونده نقش داشته باشد تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: در این رابطه مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری شکایت خود به شعبه دوم بازپرسی و یا دایره آگاهی مراجعه و اقدامات قضایی خود را دنبال کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس سپس با اشاره به برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با فعالیت شرکت‌های هرمی گفت: بحث شرکت‌های هرمی در قالب جرم کلاهبرداری مطرح می‌باشد که دارای حبس بسیار بالایی داشته و علاوه بر آن به رد مال و جزای نقدی نیز محکوم خواهند شد.

آقاجری در پایان خطاب به مردم خاطرنشان کرد: از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه ورود و خروج‌های مشکوک به واحدهای مسکونی که غالباً در پردیس به دلیل اجاره‌بهای پایین منازل بیشتر صورت می‌گیرد، موضوع را به نیروی انتظامی و یا از طریق سامانه سجام به دستگاه قضایی اطلاع دهند.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پردیس باند هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند