Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین مستعان» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم تحقیقاتی دانشگاه اراک متشکل از دکتر «حامد صفی خانی»، دکتر «محمدرضا وصالی ناصح»، دکتر «محمدرضا حسینی نسب» از اعضای هیات علمی گروه‌های مکانیک و مهندسی صنایع دانشگاه این شهرستان و «سجاد نوروزی» به عنوان مجریان این طرح انتخاب شده‌اند.
وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر بررسی علل خرابی، یک نرم افزار هوشمند برای معرفی کنتور بهینه تهیه و اکنون با میزان پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس روابط عمومی دانشگاه اراک خاطرنشان کرد: نرم افزار این امکان را به کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی می دهد که با در نظر گرفتن مولفه‌های هر محله از جمله فشار و کاربری مشترک، کنتور بهینه با بهترین کارایی را به متقاضی معرفی کنند.

مستعان افزود: این مهم کاهش مصرف آب و خرابی‌های کنتور مشترکان را به همراه دارد.

دانشگاه اراک با ۱۱۵ رشته تحصیلی دارای ۳۰۰ عضو هیات علمی است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری اراک استان مرکزی آب و فاضلاب دانشگاه اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری اراک استان مرکزی آب و فاضلاب دانشگاه اراک وزارت علوم تحقیقات و فناوری اراک استان مرکزی آب و فاضلاب دانشگاه اراک دانشگاه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد