Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:05:03 GMT

نادی: به معروف کمک کردم به اعصابش مسلط باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۵۳۲

نادی: به معروف کمک کردم به اعصابش مسلط باشد

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در واکنش به شایعه اختلافش با سعید معروف گفت: رابطه ما همیشه خوب بوده و حتی من به معروف کمک کردم که بیشتر به اعصابش در زمین مسلط باشد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نادی که تا قبل از سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی شناخته می شد، یکی، 2 سال بعد از ورود ولاسکو از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد و دیگر هیچ وقت هم بازنگشت تا پاسور تیم ملی ایران به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


از همان دوره شایعه اختلاف بین نادی و معروف وجود داشت و در چند مقطع هم انتقادات علیرضا نادی از معروف این شائبه را تقویت کرد. 


علیرضا نادی که در 39 سالگی همچنان از والیبال خداحافظی نکرده، در یک لایو اینستاگرامی درباره کنار گذاشته شدنش از تیم ملی توسط ولاسکو گفت: ولاسکو وقتی آمد، به بازیکنان تیم ملی گفت ممکن است همه شما در دوره ای به تیم ملی ب بروید. او فقط من و یکی دیگر از بازیکنان را استثنا کرد و گفت شما دو نفر در تیم اصلی باقی می مانید. ولاسکو خیلی مرا دوست داشت و اعتقاد زیادی به بازی من داشت. وقتی به مقدماتی لیگ جهانی رفتیم و توانستیم برای اولین بار مجوز حضور در لیگ جهانی را کسب کنیم، ولاسکو جلسه ای برگزار کرد و به من گفت می خواهم بدون تو به لیگ جهانی بروم. او گفت که از دوره بعدی بازهم تو را دعوت می کنم. اتفاقا او دروغ نگفت و همین کار را کرد، اما مشکل این بود که بین اولین و دومین دوره لیگ جهانی برای من آسیب دیدگی زانو رخ داد. 

 


وی افزود: من در تیم باریج اسانس کاشان بازی می کردم و بهترین سرعتی زن لیگ بودم. متاسفانه دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شدم که خیلی مرا عقب انداخت. من به تیم ملی برگشتم، اما دیگر آسیب دیدگی اجازه نداد بازی کنم. متاسفانه در ایران فرهنگ رسیدگی به بازیکنان مصدوم را نداریم. کاری که کی روش با بازیکنان مصدوم تیم ملی فوتبال می کرد را خیلی می پسندیدم، اما در والیبال این اتفاق برای من نیفتاد. من هیچ وقت از تیم ملی خداحافظی نکردم و حتی الان هم این کار را نمی کنم. من الان 39 ساله هستم و تجربیات زیادی دارم. به هر عنوانی که بخواهند می توانم به تیم ملی برگردم. البته دیگر انتظار ندارم به عنوان بازیکن دعوت شوم. 


کاپیتان سابق تیم ملی درباره اینکه رابطه اش با سعید معروف چطور است، گفت: رابطه من و سعید همیشه خوب بوده و هست. البته الان فکر می کنم او ایران زندگی نمی کند. قبول دارم معروف در پست خود یک بازیکن فوق العاده است. ما با یکدیگر هم تیمی بودیم. فقط اوایل او از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی نداشت. من کمکش کردم که به اعصاب خودش نسبت به داور و بازیکنان حریف مسلط باشد. فکر می کنم الان نسبت به سال های قبلی خیلی بهتر شده.

تیم ملی والیبال ایران والیبال علیرضا نادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال علیرضا نادی علیرضا نادی لیگ جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس

امیرمسعود عابدین: پژو از سال ۲۰۱۰ در چین از نام "۴۰۸" برای نسخه سدان هاچ بک ۳۰۸ استفاده می‌کند. این مدل به شکلی عجیب‌ومتفاوت برای اروپا تغییر کاربری داده و ۴۰۸ به طور رسمی به عنوان یک فست‌بک شناخته می‌شود.

این خودرو بر آخرین نسخه از پلتفرم EMP۲ Stellantis که با ۳۰۸ هاچ‌بک و استیشن‌واگن مشترک است، سوار می شود؛ البته پژو استدلال می‌کند که این خودرو محصولی پیچیده‌تر است که در بالای سگمنت C قرار می‌گیرد. با طول ۴۶۸۷ میلی‌متر (۱۸۴.۵ اینچ)، مدل جدیدی که نشان شیر را حمل می‌کند، کمی طولانی‌تر از ۳۰۸ استیشن واگن با شکل سنتی است.

با در نظر گرفتن صندلی‌های عقب، صندوق عقب می‌تواند ۵۳۶ لیتر و با جمع کردن آنها، ۱۶۱۱ لیتر ظرفیت داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، در مورد فضای داخلی آوانگارد، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، چرا که تا حد زیادی شبیه به مدل ۳۰۸ است. این خودرو دارای یک جفت صفحه نمایش ۱۰ اینچی و فرمان معمولی پژو است. یک سیستم صوتی Focal با ۱۰ بلندگو (شامل ساب ووفر) در طول سه سال به طور خاص برای ۴۰۸ توسعه داده شده است.

پژو در ابتدا ۴۰۸ جدید را با دو پیشرانه پلاگین هیبریدی به فروش رساند. هر دو، دیفرانسیل جلو همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و موتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخار (۸۱ کیلووات) هستند. چیزی که آنها را متمایز می‌کند، موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری توربوشارژ است که دارای ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار هستند. با ترکیب قدرت موتور احتراقی و موتور الکتریکی، نسخه کوچک‌تر PHEV حدود ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نوع قوی تر، قدرت را به ۲۲۵ اسب بخار افزایش می‌دهد در حالی که همان مقدار گشتاور را حفظ می‌کند.

از طرف دیگر، یک نسخه پایه با یک موتور بنزینی ۱٫۲ لیتری سه سیلندر کوچکتر با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور وجود دارد. این پیشرانه قدرت خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می‌فرستد. نسخه‌ای الکتریکی این خودرو در راه است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903079

دیگر خبرها

  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد