Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@15:14:40 GMT

مدارک مورد نیاز برای دریافت اینترنتی وام مسکن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۵۷۷

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، محمدحسن علمداری اظهار کرد: سالانه 700 هزار متقاضی دریافت تسهیلات به شعب بانک مسکن مراجعه می کنند. بنابراین شرایطی را فراهم کردیم تا متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن بتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک مسکن تقاضای دریافت تسهیلات مسکن خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه دریافت تسهیلات مسکن به شکل غیرحضوری به وجود آمده است، افزود: چنانچه متقاضیان تسهیلات مسکن تقاضای خود را ثبت کنند به آنها کد پیگیری داده می شود تا با آن کد، مراحل تشکیل پرونده و مراحل تکمیل آن را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص چگونگی ثبت درخواست متقاضیان دریافت غیرحضوری تسهیلات مسکن، توضیح داد: در سامانه بانک مسکن بخشی وجود دارد که متقاضیان می توانند مراحل تشکیل پرونده و رصد پرونده خود را دنبال کنند و از آخرین وضعیت درخواست خود آگاهی یابند.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن، گفت: متقاضیان می توانند مدارک خود از جمله فتوکپی کارت ملی، سند و پروانه ساخت برای دریافت تسهیلات خود را به همان بخشی که در نظر گرفته شده پس از اسکن ارسال کنند. این کار با هدف کاهش زمان و صرفه جویی در وقت مردم و متقاضیان انجام گرفته است .

علمداری با بیان این‌که از زمان اجرایی شدن این برنامه از سوی بانک، تاکنون 30 هزار کد پیگیری صادر و امور اجرایی 6 هزار نفر انجام شده است، افزود:  فاز دوم این اقدام دریافت تسهیلات غیر حضوری اواخر امسال اجرایی و راه اندازی خواهد شد که این برنامه با دریافت مجوز امضای دیجیتال دیگر نیازی برای ثبت امضا توسط مشتری ندارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دریافت تسهیلات تسهیلات مسکن بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور