Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:37:15 GMT

سیدمهدی شجاعی میهمان ضیافتِ برخط فرهنگسرای رسانه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۶۸۴

سیدمهدی شجاعی میهمان ضیافتِ برخط فرهنگسرای رسانه

سیدمهدی شجاعی نویسنده و روزنامه‌نگار با مجموعه گفتارها و خوانش بخشی از نوشته‌های خود در با مجموعه برنامه «رو به آسمان» میهمان ویژه برنامه «ضیافت برخط» فرهنگ‌سرای رسانه است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی محمدی رییس فرهنگ‌سرای رسانه از تولید مجموعه برنامه «رو به آسمان» در 16 قسمت و با حضور سیدمهدی شجاعی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان احتشامی: گاهی سروصدای کودکی در سالن هم زیباست/ نواختن آهنگ لری با پیانو

وی در توضیح این برنامه گفت: ویژه برنامه‌های ماه رمضان فرهنگ‌سرای رسانه با عنوان «ضیافت برخط» از ابتدای ماه مبارک رمضان با 6 عنوان برنامه در صفحات مجازی فرهنگ‌سرای رسانه بارگذاری شد. جدیدترین محصول این مجموعه، گفتارها و بخشی از نیایش‌های «سیدمهدی شجاعی» نویسنده و روزنامه‌نگار نام آشناست که در 16 قسمت دو دقیقه‌ای تولید شده است.
رییس فرهنگسرای رسانه اضافه کرد: استاد شجاعی در این مجموعه درباره استفاده از فضای مجازی، فرصت دادن به خویش، انس با کتاب و ... سخن گفته است. خوانش بخش‌های از مجموعه کتاب «شکوای سبز» ترجمه آزاد و روایت ادبی از دعای شریف ابوحمزه ثمالی دیگر بخش‌های «رو به آسمان» است.

ویژه برنامه ضیافت برخط فرهنگ‌سرای رسانه شامل «آسمان سحر» ترجمه آزاد و روایت ادبی از ادعیه روزانه ماه رمضان، «به سوی آسمان» درس‌گفتارهای پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات، «روی خط آسمان» خوشنویسی روزانه یک حدیث به خط رضا روحی از مدرسان فرهنگ‌سرای رسانه، «سینما آسمان» معرفی موضوعی و یک سکانس از تولیدات سینمایی حوزه معرفت و «حکمت آسمانی» خوانش فرازهایی از نهج‌البلاغه توسط مژده لواسانی دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای رسانه در «ضیافت برخط» است.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه رسانه فرهنگ سرای رسانه سیدمهدی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این آستان پیوست رسانه‌ای دارد، گفت: در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود و در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاورد‌های وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم (ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن (ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم (ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه‌ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می‌کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه استتاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه‌ای در نظر می‌گیریم.

مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه‌ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین