Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان به معضل اصلی این روزها در اکثر کشورهای جهان  تبدیل شده است. از زمان شیوع این ویروس در جهان دائما شایعات متعددی درباره آن منتشر می‌شود که باعث نگرانی افراد و همچنین انتشار اطلاعات نادرست درباره وضعیت این ویروس در جهان می‌شود؛ در همین جهت، شبکه‌های اجتماعی کمر همت بسته‌اند تا از انتشار اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا در جهان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت توییتر اعلام کرد توییت‌هایی  را که اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا منتشر می‌کنند با نشانه‌گذاری مشخص و کاربر را به سمت اطلاعات و منابع موثق مربوط به این بیماری راهنمایی می‌کند.

نشانه‌گذاری‌های توییتر به یک منبع قابل اعتماد پیوند داده شده است و کاربران پس از مشاهده این برچسب در توییت‌ها، می‌توانند با کلیک روی آن به اطلاعات صحیح درباره کرونا دسترسی داشته باشند. علاوه بر این در صورتی که توییت منتشر شده با توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی مغایرت داشته باشد، توییتر به طور کامل پست منتشر شده را مخفی می‌کند و به کاربران اطلاع می‌دهد که این پست در حال انتشار اطلاعات غلط است؛ اما کاربران با کلیک روی آن می‌توانند محتوای منتشر شده را مشاهده کنند.

همچنین توییتر برای ارزیابی محتوای غلط درباره این ویروس آن‌ها را در سه دسته زرد، نارنجی و قرمز قرار داده است؛ محتواهایی که رنگ زرد دارند صرفا برچسب غلط بودن اطلاعات را دریافت خواهند کرد؛ محتواهای دسته نارنجی، هشدار پوشش توییت منتشر شده و محتواهای قرمز به طور کامل از توییتر حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: زمان احتمالی رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد

توییتر از ماه فوریه امسال و با هدف جلوگیری از انتشار بیش از حد اخبار غلط درباره کرونا اعلام کرده بود که قصد دارد توییت‌هایی که اطلاعات نادرست درباره کرونا منتشر می‌کند را حذف کند؛ اما اقدام جدید این شرکت توییت‌ها را در سه دسته‌بندی قرار می‌دهد و از حذف شدن بی مورد پست‌ها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توییتر قابلیت جدید توییتر منتشر شده توییت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس