Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چشم جامعه تنیس به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون این رشته ورزشی دوخته شده، یکی از نامزدهای مشهور این پُست که مدیریت پارلمانی  وزارت ورزش و جوانان را برعهده دارد، برای جلب رضایت اعضای هیئت‌های استانی و بازیکنان تنیس دست به کار شده است.

داود عزیزی مدیر امور پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که برای ریاست فدراسیون تنیس با کامیار کیمیایی دبیر سابق فدراسیون رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که حدود ۱۵ روز دیگر  تا مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس زمان داریم عزیزی برای جمع آوری رای دست به کار شده است.

شنیده می‌شود او طی همین هفته چند باری با هیئت‌های استانی تماس برقرار کرده تا رضایت آن‌ها را برای گرفتن رای جلب کند. از طرفی با یکی از کاندیداها که به نفع او کنار کشیده در ارتباط است.

از فدراسیون تنیس خبر می‌رسد که این کارمند وزارت ورزش و جوانان با قهرمان سابق و پرافتخار تنیس یعنی انوشا شاهقلی تماس گرفته است و حتی او را به وزارت ورزش و جوانان  دعوت کرده است. این در حالی است که طبق روال انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، نفرات رنکینگ  اول یا دوم و یا  بازیکنان المپیکی هر رشته ورزشی به عنوان نمایندگان بازیکنان حق رای دارند.

حالا که شاهقلی چند سالی است از تیم ملی دور مانده است و قبلا هم از او به عنوان نامزد اصلی جانشینی سعید احمدوند در پست سرمربیگری یاد می‌شد، قرار است به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع انتخاباتی حضور پیدا کند. این در حالی است که نام او بین ۳ رنک اول هم دیده نمی‌شود. طبق روال فدراسیون باید امیرحسین بادی و یا سینا مقیمی به عنوان نماینده بازیکنان حق رای داشته باشند.

طبق شنیده‌ها تماس‌های متوالی کارمند وزارت ورزش و جوانان با هیئت‌های استانی و قول مساعد به ادامه همکاری با نفراتی که در فدراسیون فعالیت می‌کنند باعث شده است تا او شانس خود را برای پست ریاست بیش از پیش بداند.

تا به اینجا داود عزیزی، کامیار کیمیایی دبیر سابق فدراسیون تنیس، پیمان جعفری تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی، علیرضا پور سلمانی داور بین المللی شمشیربازی، سید محمودرضا حسینی از مدیران شرکت توسعه و تجهیز و همچنین عبدالرضا آریان فر دبیر هیئت تنیس ارتش افرادی بودند که از فیلتر وزارت ورزش و جوانان عبور کردند و تنها احراز صلاحیت یک کاندیدا باقی مانده است که به زودی نتیجه آن نیز مشخص خواهد شد.

بيشتر بخوانيد: صفتی: بعد از ماه مبارک رمضان انتخابات فدراسیون تنیس برگزار خواهد شد/ سه استان را برای میزبانی جام حذفی در نظر داریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس وزارت ورزش و جوانان تیم ملی تنیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر

معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابتهای لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان در پایان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر