Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:32:43 GMT

کار سخت استقلال برای پرداخت طلب دیاباته

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۹۴۶

کار سخت استقلال برای پرداخت طلب دیاباته

باشگاه استقلال با توجه به حقوق چند ماه عقب افتاده شیخ دیاباته، مهاجم مالی خود، کار سختی برای پرداخت مطالبات این بازیکن دارد. به ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شیخ دیاباته مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال، چندی پیش از طریق وکیل خود به باشگاه استقلال پیغام داده که اگر تا پایان اردیبهشت ماه حقوق عقب افتاده‌اش پرداخت نشود، برای فسخ قرارداد اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال و در راس آن احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه، به واسطه چند نفر پرداخت‌ها را آغاز کرد و در کانال باشگاه اعلام شد که تاکنون سه مرحله از پول دیاباته پرداخت شده است. 

با توجه به اینکه طلب دیاباته حدود 250 هزار دلار است، باشگاه استقلال کار سختی برای پرداخت پول این بازیکن دارد، چرا که اولا رقم سنگینی است و دوم اینکه باشگاه تاکنون تنها توانسته 80 هزار درهم معادل 20 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند. از آن جایی که دیاباته تاکید کرده که باید پولش پرداخت شود، مشخص نیست که آیا مسئولان استقلال می‌توانند از پس رقم سنگین طلب دیاباته بر بیایند، ضمن اینکه این وسط مطالبات هروویه میلیچ مدافع کروات نیز هست که تاکنون یک مرحله از آن پرداخت شده است.

پرداخت بخش سوم از دستمزد معوقه دیاباتهپرداخت بخش دوم مطالبات دیاباته

انتهای پیام/

R1015150/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟