Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@15:15:16 GMT

7 سال پیش در چنین روزی؛ صعود غیرممکن واتفورد ممکن شد(ویدیو)

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۹۸۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، در پایان مسابقات سال 2012 چمپیونشیپ تیم‌های کاردیف و هال سیتی موفق شدند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند. در آن دوره تیم‌های سوم تا ششم در مرحله پلی‌آف به مصاف هم رفتند و این کریستال پالاس بود که در مرحله فینال با شکست واتفورد در وقت‌های تلف شده راهی لیگ برتر شد.

واتفورد که در بازی فینال از کریستال پالاس شکست خورده بود، مسابقه مرحله نیمه نهایی را با خاطره فراموش نشدنی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی برگشت نیمه نهایی واتفورد و لستر سیتی، زنبورها با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند تا در نهایت در مجموع 2 دیدار به پیروزی 3 بر 2 دست یافته و به فینال برسند. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود لستر پایان یافته بود.

اتفاق جالب توجه و فراموش نشدنی که این بازی را خاص کرد، تغییر سرنوشت بازی در عرض 20 ثانیه و با درخشش مانوئل آلمونیا دروازه‌بان سابق آرسنال بود. در وقت‌های تلف شده بازی و در دقیقه 97 یک ضربه پنالتی نصیب تیم لستر شد که درخشش آلمونیا دروازه‌بان واتفورد در دو مرحله مانع از گل شدن توپ و حذف تیمش شد.

در ادامه بازیکنان واتفورد اقدام به ضدحمله کردند و موفق شدند توسط تروی دینی به گل برسند تا نتیجه بازی 3 بر یک شود و جواز حضور در فینال پلی‌آف را کسب کنند زیرا اگر گل به ثمر نمی‌رسید واتفورد از دور مسابقات کنار می‌رفت.

حجم ویدئو: 7.01M | زمان ویدئو: 00:04:35 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لسترسیتی واتفورد چمپیونشیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم