Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@20:12:39 GMT

متهم: من شوهرِ زن مورد علاقه‌ام را نکشته‌ام

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۹۸۷

به گزارش ایلنا، مرد جوان که به اتهام قتل شوهر زن مورد علاقه‌اش در دادگاه محاکمه می‌شد وقتی در جایگاه دفاع قرار گرفت منکر ارتکاب این جنایت شد. رسیدگی به این پرونده از پاییز سال 95 آغاز شد. وقتی مأموران پلیس و بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی در جریان قتل مردی 36 ساله با شلیک گلوله قرار گرفتند بلافاصله راهی محل حادثه در سعادت آباد تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد شلیک از پشت سر رخ داده و در بازبینی دوربین مداربسته محل جنایت مشخص شد مهرداد- مقتول- به‌دلیل پنچر شدن لاستیک خودرواش در حال تعویض لاستیک بوده که مردی نقابدار به او نزدیک شده و با خارج کردن اسلحه کمری از داخل یک پاکت، از ناحیه پشت سر او را مورد اصابت دو گلوله قرار داده و با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ و به همراه راننده پراید از محل متواری شده است.

کارآگاهان، در ادامه دریافتند مهرداد متأهل بوده و دو دختر 10 ساله و 18 ماهه داشته و مترجم زبان انگلیسی بوده است.

تحقیقات پلیسی حکایت از آن داشت که مقتول دارای حسن شهرت در میان اعضای خانواده، دوستان، همکاران و همسایگانش بوده و هیچگونه سابقه درگیری و اختلاف شخصی یا مالی با کسی نداشته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات و با بررسی دقیق تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی مالک خودروی پراید شدند و او را دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات با اعتراف به حضور درمحل جنایت، یکی از دوستانش به‌ نام سینا را به‌عنوان عامل اصلی جنایت معرفی کرد و گفت: سینا به من گفته بود که زن و مردی برای پدرش مشکلاتی ایجاد کرده‌اند و او می‌خواهد انتقام بگیرد من نمی‌دانستم می‌خواهد آن مرد را بکشد. وقتی از محل جنایت فرار کردیم سینا کنار اتوبان پیاده شد و بعد از مدتی برگشت و این بار اسلحه همراهش نبود.»

بدین ترتیب سینا هم دستگیر شد. وی پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد، اما در تحقیقات پلیسی مشخص شد که او سال‌ها قبل خواستگار همسرِ مقتول بوده اما این ازدواج رخ نداده و سینا با شخص دیگری ازدواج کرده اما بعد جدا شده است. تا اینکه بعد از سال‌ها به طور اتفاقی این زن را دیده و از او خواسته که از شوهرش طلاق بگیرد و با وی ازدواج کند اما وقتی وی مخالفت کرده تصمیم به کشتن مهرداد گرفته است.

روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده سینا یکبار دیگر در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند، اما سینا که پیش از این در شعبه دیگری محاکمه شده و اتهام قتل را رد کرده بود یکبار دیگر نیز اتهام قتل را رد کرد و مدعی شد به‌صورت اتفاقی اطراف بیمارستان بوده و مرتکب قتل نشده است. متهم گفت: دوستم دروغ گفته است احتمال دارد خودش این کار را کرده باشد.

او درباره اینکه اگر همراه دوستش نبوده است چطور تلفن همراه او در آن منطقه آنتن داشته است گفت: ما برای ساخت یک فیلم آپارتمانی را اجاره کرده بودیم که در مرحله پیش تولید بود.من آنجا رفت وآمد داشتم. آن روز هم آنجا بودم.

این در حالی بود که دوست سینا وقتی دوباره در جایگاه قرار گرفت گفت که او قاتل است و حتی مدعی شد سینا ماشین مقتول را پنچر کرده بود.

در پایان جلسه دادگاه آخرین دفاعیات متهمان گرفته شد و سپس قضات برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده وارد شور شدند.


منبع:ایران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!

به گزارش "ورزش سه"، سینا اسدبیگی هافبک دفاعی پرسپولیس که این فصل خیلی کم به میدان رفته و چه در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی جه بعد از آن یک نیمکت نشین محض بوده در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک از دقیقه 59 به جای مهدی ترابی وارد میدان شد و نمایش درخشانی هم ارائه کرد.

اسدبیگی در بیست دقیقه پایانی بازی دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که یک بار شوت او را گوهری مهار کرد و بار دوم ضربه او داخل چارچوب نبود.

با این حال بعد از کامبکی که پرسپولیس در ده دقیقه پایانی بازی خورد و به وقت‌های اضافه رفت کسی باور نمی‌کرد یک هافبک دفاعی ظاهرا بی تکنیک سرخ‌ها را جلو بیاندازد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید پرسپولیس بدون بازیکنان تهاجمی و شاخص خود در حمله توان گل زدن ندارد سینا اسدبیگی در چهارمین دقیقه از شروع بازی با شلیکی مهلک از فاصله حدودا 25 متری دروازه میزبان را باز کرد.

اما درخشش  سینای سرخ‌ها به همین جا ختم نشد و او در شروع نیمه دوم وقت‌های اضافه مثل یک پاسور شاخص و گلساز با دیدی بالا از مرکز زمین به آل کثیر پاس گل داد تا عیسی هم دبل کند و تیمش را با دو گل اختلاف در وقت‌های اضافه جلو بیاندازد.

اسدبیگی در ضربات پنالتی هم یکی از ضربات تیمش را تبدیل به گل کرد و به نوعی یکی از فنی‌ترین ضربات را به تور کنار دروازه زد که گوهری هرچه رفت، به توپ نرسید.

با وجود درخشش اسدبیگی در این بازی اما حذف پرسپولیس و شکست تلخی که در اراک متحمل شدند باعث شد نمایش مثبت این بازیکن به چشم نیاید چرا که در روز باخت هیچ کس گل‌ها و پاس گل.ها یادش نمی‌ماند بخصوص اگر این باخت در جام حذفی باشد.

دیگر خبرها

  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • (ویدیو) گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم توسط سینا اسدبیگی
  • گل تماشایی سینا اسدبیگی به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-3 پرسپولیس)
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد