Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود شجاعی طباطبایی، دبیر و داور بخش ایرانی مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می دهیم» از اتمام کار داوران خارجی و نهایی شدن آراء داوران ایرانی تا پایان این هفته خبر داد.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر و یکی از داوران مسابقه «ما کرونا را شکست می دهیم» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد آخرین وضعیت داوری این مسابقه گفت: داوری نهایی آثار آخر هفته انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال از این جشنواره در سطح بین المللی عالی بوده است تا جایی که 88 کشور در ان شرکت کرده اند و  4200 اثر بین المللی در این جشنواره حضور دارد.

وی افزود: داریم رایزنی هایی را انجام می دهیم که بعد از جشنواره این آثار را به شکل عمومی به نمایش در بیاوریم. 1500 ، 1000 و 500 یورو به ترتیب برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده است؛ 7 جایزه 2 میلیون تومانی هم برای هنرمندان ایرانی در نظر گرفته ایم و تندیس، لوح تقدیر و کتاب هم به این عزیزان اهدا می شود.

دبیر جشنواره «ما کرونا را شکست می دهیم» افزود: تاکنون چهار داور خارجی این رقابت بین المللی شامل اری اوزبک از ترکیه، لیوی وانگ از چین، نیکلاو ورونتسوف از روسیه و مارسیو لیته از برزیل، آرائ خود را اعلام کرده اند و  چهار داور ایرانی که شامل بهرام عظیمی، محمدحسین نیرومند، خودم و نماینده دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت می شود، تا پایان این هفته نتایج نهایی قضاوت خود را اعلام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: به دلیل شرایطی که به سبب ویروس کرونا به وجود آمده است به احتمال خیلی زیاد اختتامیه جشنواره را به صورت آنلاین برگزار می کنیم.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که همزمان دبیر بودن و داوری کردن کار را برای شما سخت نمی کند، گفت: 9 نفر آثار را داوری می کنند، من خودم چون که از ابتدا تا انتهای کار را حضور داشته ام در جریان کل جزئیات هستم، اتفاقا این که همزمان دبیر و داور جشنواره هستم کار را ساده می کند به خاطر این که جلوی یک سری مشکلات گرفته می شود.

شایان ذکر است فراخوان مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم در 13 اسفندماه 1398 منتشر شد و هنرمندان حدود 40 روز فرصت داشتند که آثارشان را برای آن ارسال کنند.

گفتگو از احسان رستمیان

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ما کرونا را شکست می دهیم بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!