Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:28:52 GMT

کرونا نباید مانع کاهش کیفیت خدمات انتظامی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۲۲۸

کرونا نباید مانع کاهش کیفیت خدمات انتظامی شود

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری در همایش سراسری فرماندهان پلیس فرودگاه های کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: برای آسایش و حفظ آرامش مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم و از تجارب این فرصت بدست آمده برای بازنگری و ارتقاء کیفیت خدمات انتظامی به مسافران در شرایط مشابه الگوسازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و نا امن کردن صنعت هوایی برای مجرمان و افراد سود جو اولویت اصلی پلیس در تمام فرودگاه های سراسر کشور است.

مهری ادامه داد: حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و نا امن کردن صنعت هوایی برای مجرمان و افراد سود جو اولویت اصلی پلیس در فرودگاه های سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه اولویت های کاری برای سال 99 از طرف فرمانده نیروی انتظامی ابلاغ شده است، افزود: ماموریت ها باید براساس اولویت های تعیین شده برنامه ریزی و گام های موثری در تحقق این اولویت ها برداشته شود.

مهری گفت: ویروس کرونا نباید تحت هیچ شرایطی از کیفیت خدمات انتظامی بکاهد و امنیت را تحت شعاع خود قرار دهد بلکه باید برای آسایش و حفظ آرامش مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم و از تجارب این فرصت بدست آمده برای بازنگری و ارتقاء کیفیت خدمات انتظامی به مسافران در شرایط مشابه الگوسازی کنیم.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور اضافه کرد: در این برهه حساس که خطر ابتلا به بیماری کرونا تهدیدی جهانی محسوب می شود، ضرورت دارد تمام کارکنان پایور و وظیفه خصوصاً کارکنان شاغل در گیت های بازرسی که با مسافران سروکار دارند نکات بهداشتی را برابر پروتکل های اعلامی رعایت و فرماندهان نظارت جدی در این خصوص داشته باشند.

سردار مهری با قدردانی از تلاش مجموعه فرماندهی و کارکنان پلیس فرودگاه های سراسر کشور در تامین نظم و امنیت مطلوب در سال گذشته ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس کرونا است لذا همه همکاران همانند سنوات گذشته در طرح خیرخواهانه مساوات و کمک رسانی به نیازمندان شرکت می نمایند.

مهندس علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مهندس سیاوش امیر مکری مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که از مدعوین این همایش بودند از زحمات و تلاش پلیس در فرودگاه های سراسر کشور به منظور برقراری نظم و امنیت مطلوب قدردانی کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا امنیت پلیس فرودگاه جمهوری اسلامی پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امنیت ویروس کرونا امنیت فرودگاه های سراسر کشور پلیس فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند