Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@07:01:08 GMT

کشف یک و نیم تن پودر کاکائو قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۴۰۶

کشف یک و نیم تن پودر کاکائو قاچاق در زنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی زنجان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان در اتوبان زنجان - تبریز مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرو یک و نیم تن پودر خارجی قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف‌شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.  

کد خبر 510828 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان زنجان کاکائو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان زنجان کاکائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد