Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:57:23 GMT

سندرز: بعید است دوباره نامزد ریاست جمهوری شوم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۴۳۷

سندرز: بعید است دوباره نامزد ریاست جمهوری شوم

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت گفت بعید است که در آینده مجددا برای پست ریاست جمهوری نامزد شود؛ اقدامی که باعث می‌شود معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا نامزد احتمالی دموکرات‌ها و رقیب رئیس جمهوری کنونی آمریکا در انتخابات ماه نوامبر شود.

سندرز ۷۸ ساله در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: سومین کمپین ریاست جمهوری کاملا بعید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم کاملا بعید است که مجددا برای پست ریاست جمهوری نامزد شود. بار دیگر رای‌دهندگان احتمالا شاهد نامزد دیگری خواهند بود که پرچم ترقی‌خواه را حمل خواهد کرد.

وی افزود: جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ در بدترین روز خود هزار بار بهتر از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در بهترین روزش است.

با این حال سندرز بار دیگر تاکید کرد که وی و بایدن اختلافات بسیار جدی با یکدیگر در حوزه سیاست دارند. سندرز گفت: برای من بسیار سخت است که تصور کنم چطور کسی می‌تواند از ساختار کنونی سیستم خدمات درمانیمان دفاع کند.

سندرز آخرین نامزد در سری کاندیداتورهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است که پس از شکست‌های متعدد از این رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کند و به کمپین بایدن نیروی تازه‌ای می‌بخشد.

کناره‌گیری سندرز به معنای پایان دومین تلاشش برای رسیدن به کاخ سفید است که در فوریه سال گذشته آغاز شد. تا فوریه سال جاری میلادی سندرز به خاطر پیروزی‌اش در نیوهمپشایر و نوادا نامزد پیشتاز دموکرات‌ها بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی کنارک ناوچه کنارک ناو جماران حسین مدرس خیابانی دعای روز هجدهم رمضان سندرز سناتور نامزد انتخابات ویروس کرونا رضا رحمانی کنارک ناوچه کنارک ناو جماران حسین مدرس خیابانی دعای روز هجدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است

سعید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه نتایج ملی‌پوشان تیراندازی ایران در میادین مختلف بین‌المللی به خصوص مسابقات انتخابی المپیک رضایت‌بخش نبوده، اظهار کرد: نتایج خوبی کسب نمی‌شود، در حالی که می‌توانیم جایگاه بالاتری داشته باشیم. در تفنگ و تپانچه دور از انتظار بوده‌ایم. تنها کسی که نتایج خوب را ادامه می‌دهد هانیه رستمیان است. دیگر ملی‌پوشان تیراندازی با روز‌های خوب خود فاصله دارند. روند رو به رشد کاملاً پاره شده و با آن جایگاهی که می‌توانیم باشیم فاصله محسوسی پیدا کرده‌ایم. سهمیه‌های المپیک کاهش پیدا کرده و دوره قبل ۶ سهمیه داشتیم، این دوره ۴ سهمیه گرفته‌ایم، مدال‌هایی که به دست می‌آوریم از دست می‌رود و نتایج خوب قبل تکرار نمی‌شود.  

پافشاری منجر به کسب سهمیه شد

وی درباره اینکه دلیل افت ملی‌پوشان تیراندازی چیست، عنوان کرد: همه چیز دسن به دست هم می‌دهد. مدیریت، کارایی ورزشکار، نقش مربی، تجهیزات و ... تأثیر دارند. با روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون قرار شد تا تجهیزات کاملاً تأمین شود. تغییری در مربیان و ورزشکار ایجاد نشد و البته نفرات جدیدی اضافه شدند. در ماده تفنگ با توجهی که به بخش بانوان شده، دو ملی‌پوش جدید اضافه شده و فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی توانستند سهمیه المپیک بگیرند. در ماده اهداف پروازی هم در دوره قبل توجه شد و نوجوانانی وارد مسابقات لیگ شدند که نتیجه آن کسب سهمیه المپیک توسط محمد بیرانوند شد. همان زمان خیلی از باشگاه‌ها با آمدن نوجوانان مخالفت کردند، اما پافشاری فدراسیون باعث شد تا نتیجه آن را در این دوره انتخابی المپیک ببینیم.  

دلایل افت فروغی قابل بررسی است

رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی تیراندازی در مورد اینکه دلایل افت جواد فروغی چه بود که او در المپیک قبلی مدال طلا گرفت، اما این دوره سهمیه هم نگرفت، تصریح کرد: افت فروغی بلافاصله بعد از المپیک توکیو شروع نشد، چون او توانست در تپانچه میکس مدال طلای مسابقات لهستان را کسب کند. بعد از آن رقابت‌ها بود که مربی فروغی تغییر کرد و توجه لازم به او نشد. برخورد با ورزشکاری که در المپیک طلا گرفته با دیگر ورزشکاران فرق می‌کند. ممکن است مقداری بعد از طلای المپیک افت ایجاد شود، اما ورزشکار دوباره می‌تواند اوج بگیرد. فروغی پیش از المپیک توکیو در جام‌های جهانی برزیل و هندوستان دو مدال طلا گرفته بود، در المپیک طلا گرفت و در لهستان هم به طلای میکس رسید. دلایل افت فروغی قابل بررسی است و می‌توان دوباره او را بازگرداند ولی لازمه آن توجه فدراسیون وقت است.

مرادی درباره اینکه از میان محمد بیرانوند، هانیه رستمیان، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی می‌توان به کسب مدال در المپیک پاریس امیدوار بود، خاطرنشان کرد: با این روندی که ورزش تیراندازی در میان ملی‌پوشان پیش رفته بعید می‌دانم شانسی برای کسب مدال در المپیک پاریس داشته باشیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید