Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه امروز با افزایش تعداد موارد آلودگی به ویروس کرونا به ۲۳۲ هزار و ۲۴۳ نفر، از اسپانیا سبقت گرفته و بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار گرفت، البته تعداد قربانیان این بیماری همچنان در سطحی پایین و کمی بیشتر از دو هزار نفر است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، اطلاعاتی که امروز، سه شنبه از سوی ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه منتشر شد، گویای این است که این کشور با پشت سر گذاشتن اسپانیا، و از لحاظ تعداد موارد رسمی تأیید شده ابتلا به عفونت ویروس کرونا، در رتبه دوم جهانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدیدترین آمار، تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 در روسیه به 232 هزار و 243 نفر رسیده است. در اسپانیا تعداد مبتلایان 227 هزار و 436 نفر است.

ایالات متحده آمریکا با ابتلای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از مردم این کشور به ویروس کرونا، همچنان جایگاه نخست در جهان را به خود اختصاص داده است.

این ستاد یادآور شده است، طی 24 ساعت گذشته در روسیه 10 هزار و 899 مورد آلودگی جدید به ویروس کرونا کشف شده است. طبق معمول بیشترین تعداد بیماران جدید مبتلا در مسکو (با 5 هزار و 392 نفر) و در منطقه مسکو (1063 مورد) بوده است. درمجموع ، تاکنون در روسیه 232 هزار و 243 مورد بیماری کووید-19 در 85 منطقه فدرال این کشور مشاهده شده است.

طبق این اطلاعات، در روز گذشته  107 بیمار مبتلا به ویروس کرونا هم در سراسر روسیه جان باختند تا مجموع مرگ و میر ناشی از این بیماری به دو هزار و 116 نفر افزایش یابد. در بین متوفیان ، 55 نفر در مسکو ، 10 نفر  در منطقه مسکو و هفت نفر دیگر - در منطقه بریانسکی جان باخته‌اند.

روز گذشته اعلام شده بود که تعداد موارد آلودگی به ویروس کرونا در روسیه، به 221 هزار و 344 رسید که بدین ترتیب روسیه از نظر تعداد آلودگی پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان قرار گرفت.

در عین حال ، روسیه از لحاظ تعداد تست‌های مربوط به شناسایی ویروس کرونا در رتبه دوم جهان قرار دارد که امکان شناسایی زودهنگام آلودگی را فراهم کرده است.

بخشی از محدودیت‌های کرونایی در روسیه برداشته شدروسیه از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا به جایگاه سوم جهان رسیدادامه مرگ ناشی از ویروس کرونا در پایتخت روسیه

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ویروس کرونا بیماری کووید-19

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ویروس کرونا بیماری کووید 19 اخبار روسیه ویروس کرونا بیماری کووید 19 ویروس کرونا ویروس کرونا قرار گرفت جهان قرار دوم جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون بین المللی شمشیربازی بعد از اتمام رقابت های جایزه بزرگ سئول و بر اساس نتایج به دست آمده در این مسابقات، رده بندی جدید شمشیربازان جهان را منتشر کرد.

بر اساس رده بندی منتشر شده، علی پاکدامن صعودی تاریخی به رده سوم جهان داشته است. این جایگاه با یک پله ارتقا به دست آمده است. وی فروردین ماه بعد از کسب مدال برنز در جام جهانی مجارستان به رده چهارم صعود کرده بود.

در رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی، محمد رهبری و محمد فتوحی هم با ارتقای جایگاه مواجه شدند ضمن اینکه فرزاد باهر ارسباران جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است.

جایگاه شمشیربازان ایران در رده بندی جدید فدراسیون جهانی به این شرح است:

* علی پاکدامن: رده ۳ (او پیش از این در جایگاه ۴ قرار داشت)
* محمد رهبری: رده ۲۷ (او پیش از این هم در جایگاه ۲۸ قرار داشت)
* محمد فتوحی: رده ٦۵ (او پیش از این در رده ۶۹ قرار داشت)
* فرز اد باهر ارسباران: رده ٨٨ (او پیش از این هم در این جایگاه قرار داشت)

کد خبر 6098512

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم