Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:47:39 GMT

کشف بیش از یک و نیم تن تریاک در نوار مرزی جکیگور

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۵۲۱

کشف بیش از یک و نیم تن تریاک در نوار مرزی جکیگور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد ملاشاهیفرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان  گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرزبانان با حضور در منطقه و کنترل و پایش محل، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به دستور مأموران، سعی در متواری شدن داشتند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب مأموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سردار ملاشاهی ادامه داد: مرزداران در این عملیات موفق، ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا لندکروز، مقدار یک تن و ۶۱۵ کیلوگرم تریاک، که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو‌ها مخفی شده بود را به همراه تعدادی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی کشف کردند.

او ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان به خصوص فرمانده و کارکنان هنگ مرزی جکیگور که در این عملیات شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی